تاریخ انتشار: جمعه, 02 آبان 1393 ساعت 10:50

توضیحات نرگس محمدی درباره جنجال اخیر

در خبرها منتشر شده بود که امام جمعه شهر در سالن از بازیگر سریال ستایش خواسته با چادر روی سن بیاید و این موضوع باعث قهر خانم بازیگر شده اما گویا اصل ماجرا چیز دیگری بوده!

توضیحات نرگس محمدی درباره جنجال اخیر

به گزارش آخرین نیوز به نقل از تماشاگران امروز، شاید باورش سخت باشد اما جشن عید غدیر خم در شهر حاجی آباد، مرکز زرین دشت استان فارس، به یکی از مهمترین اخبار هفته گذشته تبدیل شد. از چند هفته پیش در بیلبوردهای جشن عید غدیر خم وعده داده شده بود که نرگس محمدی بازیگر سریال ستایش میهمان ویژه جشن خواهد بود. این موضوع باعث شد که سوله ای در شهر حاجی آباد پر شود. تخمین می زنند که چیزی بین 2 تا 3 هزار نفر از جمعیت 70 هزار نفری حاجی آباد در این سالن ورزشی جمع شده اند اما اتفاق عجیبی باعث لغو مراسم می شود.

سایت های محلی ماجرا را اینطور روایت کردند: «ابتدای مراسم امام جمعه زرین دشت سخنرانی داشت که در پایان سخنان خود اعلام می کند که خانم نرگس محمدی امشب با چادر و حجاب برتر روی صحنه خواهد آمد اما پس از اطلاع نرگس محمدی از این سخنان، او می گوید که حجابش کامل است و با چادر روی سن نخواهد رفت. اصرار بیش از حد برگزار کنندگان هم تاثیری در تصمیم او نمی گذارد و این مسئله باعث قهر این بازیگر از سالن می شود. جمعیت زیاد حاضر در سالن که با وعده حضور نرگس محمدی بلیت تهیه کرده بودند وقتی که متوجه می شوند قرار نیست او به روی سن بیاید شروع به اعتراض می کنند که در این بین اعتراضات بالا می گیرد و باعث زد و خورد و آسیب به وسایل سالن می شود.»

فیلم تخریب صندلی های سالن در سایت های خبری پیچید. با این وجود، گویا اصل ماجرا چیز دیگری است و سایت های محلی ماجرا را جور دیگری نشان داده اند.

نرگس محمدی در گفتگویی درباره این شایعات حرف زده است. گویا همه چیز به اختلاف دو نفر از مقامات بلندپایه شهر ارتباط داشته که باعث می شود مجوز برگزاری مراسم صادر نشود.

نرگس محمدی در 3 ماه گذشته مشکلات زیادی داشته. در جام جهانی 2014 برزیل هم که او همراه کاروان هنرمندان برای حمایت از تیم ملی به آمریکای جنوبی سفر کرده بود، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه او در برزیل با سام درخشانی ازدواج کرده است. یکی دو روز طول کشید تا خبر تکذیب شود اما آنقدر خبر در سایت های گوناگون بازنشر شد که هنوز هم وقتی در گوگل نام نرگس محمدی را جستجو می کنید، خبر ازدواج او با سام درخشانی دیده می شود.

خانم محمدی، آن روز چه اتفاقی در سالن افتاد؟

ببینید، من در سالن نبودم. عرف این برنامه های مناسبتی اینطور است که مقامات زمان زیادی را سخنرانی می کنند و بعد در پایان مراسم بازیگران را روی استیج دعوت می کنند. من در هتل مانده بودم تا با من تماس بگیرند و به سالن بروم.

اما در اخباری که منتشر شده، نوشته اند شما در سالن نشسته بودید و به خاطر حرف های امام جمعه حاجی آباد قهر کردید.

نه؛ باور کنید من در سالن نبودم. از کل مراسم فیلمبرداری شده و هیچ تصویری وجود ندارد که من در سالن باشم. گفتم که من در هتل بودم و منتظر بودم تا با من تماس بگیرند و به سالن بروم. یک روز پیش از آن هم در داراب مراسم مشابهی بود که من کل مراسم را در سالن نبودم و انتهای مراسم روی استیج رفتم.

پس این ماجرایی که امام جمعه درخواست کرده شما با چادر روی سن بروید و شما قهر کردید، صحت ندارد؟

نه، واقعیت ندارد. اصلا چه دلیلی دارد که من بخواهم با چادر جایی بروم؟ من همیشه حجابم را رعایت می کنم و اگر هم ی نقش چادری در سریال ستایش بازی کردم، به این معنا نیست که هر جایی بروم با چادر باشم.

چیزی که شما تعریف می کنید با خبری که سایت های محلی منتشر کردند، زمین تا آسمان فرق دارد. اصل ماجرا چه بود؟

ببینید من هم دیدم که در این سایت ها چه نوشته اند. جالب اینجاست که سایت های معتبر هم به استناد از آنها همین خبر را نوشتند اما اصل ماجرا چیز دیگری بود. مراسم به علت اختلافات مقامات بلندپایه شهر تا آخرین لحظه مجوز نگرفته بود. آنها امیدوار بوند که مجوز مراسم دقیقه نود صادر شود که انگار صادر نمی شود. برای همین هم مردم که به سالن آمده بودند، متوجه می شوند مراسم کنسل شده و برای همین عصبانی می شوند. آن فیلمی هم که می بینید مردم صندلی ها را می شکنند، بعد از لغو کل مراسم است.

پس ماجرا هیچ ارتباطی با چادر سر کردن شما ندارد؟

مطمئن باشید که هیچ ارتباطی ندارد. حالا فرض کنید که این خبر درست بوده و من چادر سرم نکردم؛ در این حالت چرا مردم اینقدر عصبانی شده اند؟

خبر را طوری تنظیم کرده اند که انگار مردم از اینکه روی سن نرفته اید، ناراحت شده اند.

آن خبر را خواندم. در متن خبر نوشته اند که من در سالن بودم. اگر مردم من را در سالن دیده اند که دلیلی نداشته اینقدر عصبانی شوند.

من اصلا در سالن نبودم، حجابم هم مشکلی ندارد! (فوری)


قبول دارید که ماجرا کمی پیچیده است؟

دقیقا. اصلا برای خود من هم که به آنجا سفر کرده بودم عجیب است که خبرنگاران محلی اینطور نوشته اند.

خودتان تصور می کنید چرا این خبر را علیه شما تنظیم کرده اند؟ چه نفعی برایشان دارد؟

احتمالا بعد از اینکه مراسم کنسل شده، برای اینکه خودشان را بی گناه نشان دهند، این خبر را به رسانه ها داده اند تا مردم حاجی آباد فکر کنند من مقصر بوده ام در حالی که من هیچ تقصیری ندارم و کل برنامه مجوز نداشته.

برای خودتان جالب نیست که چرا این شایعات همیشه درباره شما به وجود می آید؟ چند ماه پیش هم در زمان جام جهانی 2014 برزیل شایعه کرده بودند شما با سام درخشانی ازدواج کردید.

آره، ما خودمان آنجا نشسته بودیم، وقتی خبر را شنیدیم کلی خندیدیم.

هیچ وقت نفهمیدید آن شایعه ازدواج شما با سام درخشانی از کجا شروع شد؟

نه؛ دنبالش را نگرفتم.

1969 نمایش

نظر دادن