AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: شنبه, 25 آبان 1392 ساعت 16:51

مرگ دلخراش مادر و فرزند در بزرگراه همت + تصاویر

برخورد شدید خودروی سواری با تیر چراغ برق فشار قوی در بزرگراه همت، مرگ مادر جوان و فرزند خردسالش را در پی داشت.

به گزارش آخرین نیوز به نقل از پایگاه خبری 125، در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 مبنی بر برخورد خودروی سواری با چند نقطه از بزرگراه همت و واژگونی و گرفتاری مادر و فرزند در اتاقک در هم پیچیده خودرو، ستادفرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 19:52 شب گذشته آتش نشانان ایستگاه های 68، 100 و گروه امداد و نجات 8 را به محل حادثه در شرق به غرب بزرگراه همت، بعد از چیتگر اعزام کرد.

شهرام کریمی نصر، افسر آماده منطقه یک عملیات درباره این حادثه اظهار داشت: بنا به گفته شاهدان این حادثه دلخراش، یک دستگاه خودروی سواری 206 در مسیر شرق به غرب بزرگراه همت در حال حرکت بود که ناگهان از مسیر اصلی منحرف شده و پس از ورود به شانه خاکی بزرگراه و برخورد شدید با تیر چراغ برق فشار قوی واژگون و از حرکت باز ایستاده بود.

وی افزود: در این حادثه راننده خودروی سواری که زنی 30 ساله بود به همراه دختر خردسالش درون اتاقک در هم پیچیده خودرو گرفتارشده بودند.

افسر آماده منطقه یک عملیات با اشاره به مصدومیت شدید دو سرنشین خودرو ادامه داد: شدت حادثه به حدی بود که هر دو نفر در شرایط بدی قرار گرفته و خارج کردن آنها از خودرو با دشواری همراه بود که آتش نشانان بی درنگ با بکارگیری تجهیزات قسمت هایی از خودرو را برش داده و هر دو نفر را از میان آهن پاره ها خارج کردند که متاسفانه بنا به تائید امدادگران اورژانس مادر جوان در لحظات اولیه جان خود را از دست داده و کودک خردسال که علائم حیاتی ضعیفی داشت تحت کمک های اولیه آتش نشانان قرار گرفت که متاسفانه وی نیز بر اثر شدت جراحات وارده در این حادثه جان باخت.

کریمی نصر خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی های لازم و تخلیه بنزین خودرو از بروز حوادث احتمالی دیگر پیشگیری کرده و پس از تحویل محل حادثه به عوامل انتظامی به عملیات خود پایان دادند.

19717 نمایش