تاریخ انتشار: دوشنبه, 09 ارديبهشت 1392 ساعت 07:38

20 نکته از زندگی حامد بهداد و رضا عطاران + عکس

او براي فيلم «آخر بازي» رل خود را به بهداد داد، قبل از آن بهداد در دفتر تبليغاتي رامبد كار مي‌كرد و ضمن تحصيل در رشته تئاتر آچار فرانسه اين دفتر تبليغاتي بود.  

 

 

20 نکته از زندگی حامد بهداد و رضا عطاران+ عکس

حامد بهداد به واسطه رامبد جوان و پيشنهاد او به همايون اسعديان وارد سينما شد.

10 نکته درباره حامد بهداد


1-حامد بهداد به واسطه رامبد جوان و پيشنهاد او به همايون اسعديان وارد سينما شد. او براي فيلم «آخر بازي» رل خود را به بهداد داد، قبل از آن بهداد در دفتر تبليغاتي رامبد كار مي‌كرد و ضمن تحصيل در رشته تئاتر آچار فرانسه اين دفتر تبليغاتي بود.

2- حامد در تهران به دنيا آمده اما در نيشابور بزرگ شده كه اين مهاجرت به دليل شرايط شغلي پدرش پيش آمده است. بهداد به نيشابور و مردمش تعصب خاصي دارد و هميشه از ويژگي‌هاي آنها تعريف و تمجيد مي‌كند.

3- با حضور در نيشابور مدل رفتاري او و لباس پوشيدنش نسبت به همسن و سال‌هايش كلا تغيير مي‌كند. رفتار پدر و مادرش هم با او تغيير مي‌كند و او اولين كتك را از پدرش در اين شهر ‌خورد كه برايش خاطره‌انگيز است!

4-پدر حامد ورشكسته مي‌شود و خانواده بهداد مجبور مي‌شوند به مشهد مراجعت كنند. پدر او اهل شعر و شاعري است و خانواده‌اش هم اهل مسابقه مشاعره بودند.

5- فردي كه بيشترين تاثير را روي زندگي حامد گذاشته سيدمحسن شهرنازدار است كه حامد تمام اطلاعات شفاهي‌اش را با او چك مي‌كند. حامد هرازگاهي به خراسان و سراغ او مي‌رود، شهرنازدار روزنامه نگار بوده و در زمينه موسيقي و معماري كتاب‌هايي نوشته است.

6- حامد گفته در دوران دانشجويي و زماني كه تئاتر مي‌خوانده فقر شديدي را تحمل كرده و سختي زيادي كشيده است.

7- بهداد حدود 2 سال پيش به كانادا رفت و قصد داشت براي تحصيل در اين كشور اقامت كند اما بحث بازي در فيلم آدمكش كه پيش آمد، باعث برگشت او شد.

8- بهداد از 9 سالگي تئاتر بازي كرده و  عاشق بازيگري است. او به مارلون براند عشق مي‌ورزد و اين را مخفي هم نكرده كه دوست دارد اداي او را دربياورد. حامد گفته حتما روزي اسكار مي‌گيرد و نوبل و اسكار برايش مهم است.

9- بهداد گفته براي بازي در يكي از فيلم‌هاي تئوآنجلو پلوس، فيلمساز شهير و فقيد يوناني به او پيشنهاد شده اما ريسك نكرده و اين پيشنهاد را رد كرده است. او پيشنهاد بازي در  فيلم «درباره الي» را هم رد كرد!

10- بهداد كه امسال 40ساله خواهد شد هنوز ازدواج نكرده است. او از عشق تعريفي فلسفي دارد و مي‌گويد با وجود اعتقاد به زندگي مشترك همسر يك سوپراستار شدن دشواري‌هاي زيادي دارد. خودش گفته دوست دارد ازدواج كند و بچه‌دار شود اما الان شرايطش مناسب نيست!

10 نكته درباره رضا عطاران

1- عطاران 2 تا 3 هفته بعد از ممنوع‌الكار شدن در سيما ازدواج مي‌كند و در آن زمان مجبور مي‌شود براي امرار معاش دست به كارهاي جالبي بزند. از جمله اينكه با فردي دفتر پخش مواد غذايي داير مي‌كند و با يك وانت زامياد آبي‌رنگ به سوپرماركت‌ها رفته و مربا، چيپس، پفك و... پخش مي‌كرده است!

2- عطاران از آن دست اهالي هنر است كه علاقه زيادي به فوتبال و هواداري از تيم‌هاي سرخابي ندارد. جالب اينكه او به دليل نوستالژي كودكي‌اش از فوتبال‌هايي كه ديده تيم‌هاي ملي برزيل و هلند را توامان دوست دارد.

3- او جزو بازيگران و كارگرداناني است كه زياد سيگار مي‌كشد. خودش مي‌گويد براي 2 سال سيگار را ترك كرده اما نتوانسته ادامه دهد و دوباره شروع به كشيدن کرد.

4- رضا عطاران كلا با كتاب خواندن بيگانه است زيرا مثل خيلي از مردم فرصتش را ندارد. خودش گفته اهل اي‌ميل، اينترنت و فيس‌بوك هم نيست. او مي‌خواهد موبايل را هم كنار بگذارد تا كلا از دنياي تكنولوژي دور باشد.

5- رضا برخلاف بسياري از ستاره‌ها نه ماشين دارد نه دلبسته اين چهار چرخ پرزرق و برق است. او پيش از اين 5،4 ماشين داشته كه هيچ‌كدام را دوست نداشته است.

6- برخلاف اينكه خيلي‌ها فكر مي‌كنند رضا آدم بذله‌گويي است خودش گفته اصلا بلد نيست جوك تعريف كند و طوري جوك تعريف مي‌كند كه هيچ‌كس خنده‌اش نمي‌گيرد.

7- عطاران در يك خانواده نسبتا پرجمعيت رشد كرده و 4 برادر و خواهر دارد كه هيچ‌كدام مثل او در كارهاي هنري فعاليت نمي‌كنند. رضا با وجود اينكه سال‌هاست ازدواج كرده ابتدا با همسرش توافق كرده بود صاحب فرزند نشود تا اينكه 5،4 سال قبل صاحب يك دختر شد.

8- پدر رضا از ابتدا هيچ علاقه‌اي به شغل او نداشت. آقاي عطاران بزرگ كارمند دفتر ترمينال اتوبوسراني مشهد بوده و زماني كه رضا در نوجواني براي گروهي از دوستانش اجراي خانگي داشته از راه مي‌رسد و همه مهمان‌ها را بيرون مي‌ريزد.

9- مدتي گفته شد عطاران با مديري قهر است اما خودش گفته به دليل نوع كارهاي مديري و كاراكترهايش دوست ندارد در كارهاي او بازي كند. 

10- عطاران سال 1373 در 26سالگي ازدواج كرد. فريده فرامرزي همسر اوست كه ابتدا كار تئاتر انجام مي‌داده، در فيلم‌هايي مثل صندلي خالي هم بازي كرده و كانديداي دريافت جايزه هم شده اما امروزه بيشتر كار تدوين انجام مي‌دهد.

 

 

3013 نمایش

نظر دادن