تاریخ انتشار: یکشنبه, 23 خرداد 1395 ساعت 11:48

خداحافظی بازیگر زن جوان سریال عشق ممنوع از بازیگری! + عکس

لیلا هازل کایا Leyla Hazal Kaya بازیگر نقش نهال زیاگیل Nihal Ziyagil در سریال عشق ممنوع که بخاطر بازی نقش نهال در عشق ممنوع جایزه استعداد جوان سال را نیز دریافت کرده است قصد جدایی از دنیای بازیگری و زدن یک رستوران را دارد .

لیلا هازل کایا (زاده ۱۰ اکتبر ۱۹۹۰) یک بازیگر اهل تركيه است. هازل کایا در یک خانواده طبقه بالا در شهر غازی عینتاب ترکیه در ۱۰ اکتبر ۱۹۹۰ به دنیا آمد. او در دبیرستان ایتالیایی در استانبول درس خواند و در سال ۲۰۰۹ فارغ التحصیل شد.

لیلا هم اکنون در استانبول درس می خواند. پدر و مادرش هر دو وکیل هستند و وقتی او هفت ساله بود از هم جدا شدند. وی به عنوان یک کودک هفت ساله که ویولن و باله می آموخت به دنیای هنر وارد شد.

هازل کایا همچنین عاشق رقص تانگو است و دوست دارد مهارت هایش را افزایش دهد. او به زبان ترکی ( زبان مادری) صحبت می کند و همچنین انگلیسی و ایتالیایی روان، و در حال یادگیری زبان چهارمش ، آلمانی ، است.

لیلا هازل کایا بازیگر ترکیه ای

لیلا هازل کایا بازیگر ترکیه ای

هازل کایا طرفداران خود را با این خبر که قصد افتتاح رستوران و کناره گیری از دنیای هنر را دارد غافلگیر کرد.

وی با بازی نقش نهال ضیاگیل در سریال "عشق ممنوع" در کشورهای عربی شناخته شده که این سریال در سال 2008 بیشترین مخاطب را در این کشورها به خود جذب کرد.

هازل کایا اینک دورۀ آشپزیِ یکی از هتل ها را سپری می کند که برایش حدود 17 هزار لیرۀ ترکیه (نزدیک به 5700 دلار آمریکا) هزینه برداشته است.

 

4599 نمایش

نظر دادن