تاریخ انتشار: سه شنبه, 17 فروردين 1395 ساعت 09:43

زن بابلی، کیف قاپ را از روی موتورسیکلت پایین انداخت!

ایران نوشت:اقدام جسورانه یک زن باعث به دام افتادن کیف قاپان حرفه ای بابل شد.

این حادثه هنگامی رخ داد که دو موتورسوار در اقدامی غافلگیرانه به زن جوانی حمله کرده و سعی کردند تا کیف وی را بدزدند.زن جوان که از این اتفاق شوکه شده بود بسرعت آرامش خود را به دست آورده و تلاش کرد به مقابله با دزدان بپردازد.دزدان موتور سوار که متوجه شده بودند قادر به سرقت کیف زن جوان نیستند سعی کردند محل را ترک کرده و متواری شوند اما یکی از دزدان دستش به بند کیف زنانه گیر کرد و از پشت موتور به روی زمین افتاد.

رهگذرانی که شاهد این اتفاق بودند با فریادهای زن جوان به کمک او شتافته و دزد جوان را دستگیر کردند اما همدست وی با ویراژ‌های سریع از محل گریخت.

دقایقی بعد با تماس مردم، پلیس خود را به محل حادثه رساند و دزد جوان را بازداشت کرد.

دزد که محمد نام دارد در جریان بازجویی‌ها به انجام سرقت اعتراف کرد و همزمان از سوی چند نفر از کسانی که کیف‌های پولشان در روزهای گذشته به سرقت رفته بود شناسایی شد.
محمد که دانسته بود راز اقدامات خلافکارانه اش فاش شده است مخفیگاه همدست دیگر خود را به پلیس لو داد و پلیس بابل با تحت نظر قرار دادن این محل که در یکی از روستاهای حاشیه‌ای این شهر است، توانست او را که مسعود نام دارد ردیابی وبازداشت کند.بر اساس این گزارش دو دزد تاکنون به 9 کیف‌قاپی اعتراف کرده‌اند و تحقیقات پلیسی در باره سایر اقدامات خلافکارانه آنها ادامه دارد.

http://www.akharinnews.com/images/banners/1920897.jpg

933 نمایش

نظر دادن