تاریخ انتشار: سه شنبه, 31 تیر 1393 ساعت 13:27

وقتی اولادی عدد 6 را نشان داد! |عکس|

مهرداد اولادی پس از شکست 2 بر یک ملوان مقابل استقلال و البته حاشیه هایی که با نشان دادن عدد 6 به وجود آمد گفت: استقلالی‌ها واقعاً مرا خیلی اذیت کردند، آنها پول مرا ندادند و جام جهانی را هم از دست دادم.
همين كه از استقلال رفت 6 را نشان داد!

بازیکن ملوان در مورد اینکه مشکلش در استقلال با چه شخصی بوده تصریح کرد: مشکل من با کسی نبود. اولادی در خصوص اینکه چرا عدد 6 را در این دیدار نشان داد، یادآور شد: چرا بازیکنان استقلال عدد 4 را نشان می‌دهند؟ حنیف عمران‌زاده دوست من است اما 50 بار شده است که عدد 4 را نشان می‌دهد آیا وقتی آنها چنین عملکردی دارند به آنها فحاشی می‌شود؟ به هر حال کری است و این مسائل طبیعی است. اولادی در مورد اینکه آیا با چنین عملکردی قصد داشته پشیمانی‌اش را از حضور در استقلال اعلام کند، گفت: به یک شکلی اینگونه بوده است واقعاً اذیت شدم، در فصل نقل و انتقالات وضعیت مرا مشخص نمی‌کردند، من 3 سال در اردوی تیم ملی بودم، حالا باید بیرون می‌ماندم؟ اگر 5 بازی پایانی در استقلال به میدان می‌رفتم کی‌روش مرا به جام جهانی می‌برد.

وی در مورد اینکه در پایان بازی از هواداران استقلال عذرخواهی کرده افزود: من از هواداران استقلال عذرخواهی کردم و می‌کنم، این مسائل کُری است، حنیف عمران زاده هم چنین کارهایی می‌کند، او دوست من است و با او ارتباط دارم اما پس از این کارها به او فحاشی می‌کنند؟ من هر دقیقه که برای استقلال به میدان رفتم با تمام وجودم بازی کردم، دردیدار مقابل الشباب شما دیدی که چه عملکردی داشتم. وی افزود: اگر دو بازی پشت سر هم در ترکیب اصلی استقلال قرار می‌گرفتم به تیم ملی دعوت می‌شدم، من جام جهانی‌ام را از دست دادم، جام جهانی همیشه اتفاق نمی‌افتد، اگر در جام جهانی روی نیمکت هم می‌نشستم حداقل پیشنهادهای بالاتر از این حرفها برایم وجود داشت.

2552 نمایش

نظر دادن