تاریخ انتشار: جمعه, 20 بهمن 1391 ساعت 07:42

حمله قلعه نویی به فردوسی پور و برادرش!

من پسرم را به زمین فوتبال آوردم و از 6 سالگی با او کار کردم. او در نوجوانان سپاهان بازی کرده و پارسال در لیگ سراسری با تراکتور‌سازی به میدان رفته است. اگر به فوتبال نیاورمش کجاببرم
کنفرانس های مطبوعاتی امیر قلعه‌نویی دستکنی از نشست های دایی ندارد ، حتی اگر او حرفهایش را تبریک برد تیم ملی آغاز کند.
 
به گزارش فارس قلعه نویی گفت :در ابتدا باید به خاطر پیروزی تیم ملی به جامعه فوتبال تبریک بگویم چون فوتبال به این برد نیاز داشت؛ اما نباید به این پیروزی دل ببندیم چون این مسابقه نمی‌تواند ملاک خوبی باشد و در بازی‌های آینده باید تیم را ارزیابی کرد. بازیکنان تیم ملی تلاش زیادی انجام دادند که جا دارد از آنها تشکر کنیم و البته خوشحال هستم که 40 درصد تیم متعلق به استقلال بود و انشاءالله در مسابقات مقدماتی جهانی هم موفق شویم.
 
باید شنبه بازی می کردیم ؛ تاج جواب نمی دهد
 
وی در خصوص دیدار مقابل راه‌آهن گفت: آنها تیم بابرنامه و خوبی هستند و علی دایی از بزرگان فوتبال ما است که نشان داده مربی بزرگی است و ما می‌دانیم که بازی سختی داریم ولی گله من از سازمان لیگ است و واقعا برایم قابل حل نیست حتی تاج جواب ما را نمی‌دهد و پاسخی به نامه‌های ما هم نداده است. شما از بازی با ملوان تا به امروز برنامه‌ریزی ما را ببینید زیرا همین دیروز هم 4 بازیکن تیم ما بازی کردند و مسابقه فردا می‌‌توانست روز شنبه برگزار شود.
 
درست است که دیروز 4 بازیکن ما استراحت کردند و 2 نفر از آنها تعویض شدند ولی فشاری روی منتظری ایجاد نمی‌شد و می‌شد به جای او خسرو حیدری را تعویض کرد همه اینها را گفتم و امیدوارم تاج بیشتر دقت کند که امروز ضرر نکنیم. دوست دارم نگاه‌ها عدالت‌محور باشد؛ اما می‌دانم که این مسئله در سازمان لیگ وجود دارد ولی چون یک سری از مسائل را دقت نکرده بودم تاکید کردم و حالا امیدوارم که فردا مسابقه خوبی انجام دهیم.
 
قلعه‌نویی تاکید کرد: می‌گویند بازی سپاهان و راه‌آهن هم عقب افتاده ولی می‌شد آن مسابقه را هم یک روز دیرتر برگزار کرد؛ اما نمی‌دانم چرا برای استقلال این‌گونه برنامه‌ریزی می‌کنند و حالا مجبوریم به تعدادی از بازیکنانمان استراحت بدهیم و حتی نکونام را هم جزء 18 بازیکن قرار ندادیم. این روند چند هفته است که انجام می‌شود و در بازی با ملوان نیز در حالی که قصد انجام پرواز داشتیم اما رقیب ما در تهران یک روز بیشتر از ما استراحت کرد.
 
آن آدم بی تربیتی می کرد
 
خبرنگاری پرسید: در یک هفته گذشته اتفاقات ناخوشایندی در کمپ استقلال افتاده است که در این خصوص توضیح بدهید و قلعه‌نویی گفت: اول از همه بگویم اینکه بگویند عده‌ای خاص در تمرینات ما حاضر هستند درست نیست ولی امکانات ما هم ایده‌آل نیست. در ابتدا باید در خصوص آن دوستی که با حنیف عمران‌زاده جرح و بحث کرد توضیح دهم. من در خصوص این مسئله تحقیق کرده‌ام ولی به نظرم خود آن خبرنگار هم رفتار حرفه‌ای و خبرنگاری نداشته است. ما به دوستان عزیز گفته‌ایم که در محوطه تعیین شده نروید ولی می‌دانیم که امکانات کمپ ما هم در حد و لیاقت شما خبرنگاران نیست. ایده ما این بود که به جای 300 میلیون پول اجاره زمین این مبلغ را برای ساخت کمپ هزینه کنیم که حالا پول هم نیست ؛ اما تعجب من از این است تیم استقلال در صدر جدول حضور دارد من هم کمترین نقش را در این موضوع دارم. 40 درصد ترکیب تیم ملی هم به استقلال اختصاص داشته؛ اما این داستان‌ها چیست؟ آدمی بیاید و آن کارها را انجام دهد تازه اینها همه برنامه‌ریزی شده بود. حتی مسئولان کمپ چند بار به آن آقا گفتند آنجا ننشین ولی او تاکید داشته همان‌جا مستقر باشد. اگر به جز پسر من بازیکن دیگری بود با او برخورد می‌کردم، اما همین آقایی که رسانه‌ها با او مصاحبه کرده‌اند هنگام خروج از کمپ مدام بی تربیتی می‌کرد.
 
وی افزود: پروژه دوم اینجا بود که با پراید دنبال او افتادند و در ابتدای خیابان جنت‌آباد از او عکس گرفتند. من از فردوسی‌پور سوال می‌پرسم برنامه 90 دوشنبه پیش که فشرده بود چطور خبر خبرگزاری ایسنا را کار نکرده و خبر دیگر خبرگزاری را به مردم نشان داده است. یعنی آن آدم اینقدر مهم بوده؟ من این همه جوان تحویل لیگ دادم مثل امید ابراهیمی که اتفاقا در بازی‌های دوستانه چهره شد یا همین میثم جودکی که 5 ماه است با ما کار می‌کند آینده تیم ملی است. اگر به این جوانان بازی ندهم کی بازی بدهم. اگر پسر من بازی نکند و پای قمار برود خوب است.من پسرم را به زمین فوتبال آوردم و از 6 سالگی با او کار کردم. او در نوجوانان سپاهان بازی کرده و پارسال در لیگ سراسری با تراکتور‌سازی به میدان رفته است. اگر به فوتبال نیاورمش به او بگویم که کجا برود.
 
حمله به فردوسی پور و عواملش!
 
قلعه‌نویی که از اتفاقات رخ داده خیلی ناراحت بود، گفت: دوستان عزیز در جلسه انجمن ورزش‌نویسان حضور داشتند و از همه آنها تشکر می‌کنم، اما از یکی از دوستانم به نام آقای خسروی سوال دارم. مگر ما 20 بار تاکید نکردیم که اخبار جلسه بیرون نرود؟ چرا عین آن حرف‌ها در روزنامه‌ها کار شد؟ وقتی می‌گوید برخی قلم‌ها آلوده است اینجا مشخص می‌شود. دوستان به خود انجمن هم رحم نکردند. شما بگویید این آدم‌ها چه کسانی بودند که اخبار جلسه را به بیرون منتقل کردند؟ دوستان عزیز من همین قلم‌های آلوده در خدمت برنامه آلوده است. فردوسی‌پور از من سوال چالشی می‌پرسد. من سکوت می‌کنم اما فردا یا پس‌فردا عواملش باز هم این سوال‌ها را می‌پرسند. برخی آدم‌هایی که با فردوسی‌پور به فوتبال می‌روند همان‌ها حمله می‌کنند باز هم می‌گویم برخی‌ها به همه بر نخورد.
 
وی تاکید کرد: حضور در جلسه انجمن 10 سال من را جلو انداخت، اما باید بگویم برخی قلم‌ها وجود دارد که نامردی می‌کنند. بعد از دیدار 3 بر 2 استقلال مقابل پرسپولیس 2 بار به خاطر عادل فردوسی‌پور مردانگی کردم. ایشان به همراه آقای زمانی از 8 صبح با من تماس می‌گرفتند که روی خط بیایم، اما او به جای مردانگی 30 بار علیه من نامردی کرد. او ابزار است که هم به جامعه و هم به فوتبال خیانت می‌کند. به خدا قسم اگر فوتبال ما 90 نداشته باشد مثل کشتی از آسیا هم فراتر می‌رود.
 
سرمربی استقلال که گرم شده بود سپس در لفافه به عادل تکه ریزی انداخت و گفت : اینکه امیر قلعه‌نویی از این آقایان بازیکن نمی‌گیرد و برادری ندارد که کارهای بازیکنان دو رگه را انجام دهد باید به او حمله شود؟ من پسرم را به زمین فوتبال آوردم و از 6 سالگی با او کار کردم. او در نوجوانان سپاهان بازی کرده و پارسال در لیگ سراسری با تراکتور‌سازی به میدان رفته است. اگر به فوتبال نیاورمش به او بگویم که کجا برود.
 
فردوسی پور عواملی دارد و خودش مظلوم‌نمایی می‌کند و هر کسی را دلش بخواهد مطرح می‌کند.
 
فردوسی پور مظلوم نمایی می کند
 
سرمربی استقلال در ادامه نشست خبری گفت: بعد از تمرین آن شب به دوستم گفتم که امشب در 90 همه چیز برنامه‌ریزی می‌شود. چطور آن زمانی که از 8 صبح با من تماس می‌گرفتی آدم خوبی بودم و هر 15 دقیقه به من زنگ می‌زدند و می‌گفتند موبایلت را خاموش نکنی؛ اما حالا پسرم 8 دقیقه بازی کرده و در این زمان 4 بار اعتراض شنیده حالا باید اینگونه با من برخورد شود؟
 
قلعه‌نویی افزود: عادل فردوسی‌پور دنبال آن داستان‌ها است ولی خوب است من هم در زندگی آقایان دخالت کنم؟ دوستان گفتند زیر پرچم فلان کشور قسم خورده آیا این حرفها درست است؟
 
خبرنگار فارس در این لحظه خطاب به قلعه‌نویی گفت (آقای قلعه‌نویی آن شب که این مباحث مطرح شد حداقل در این زمینه فردوسی‌پور از شما حمایت کرد.) در این لحظه قلعه‌نویی پاسخ داد: اینها پروژه‌سازی می‌کنند. من 32 سال است در این فوتبال حضور دارم. این آقایان مظلوم‌نمایی می‌کنند و طوری به مردم نشان می‌دهند که آنها خیال کنند او چه آدم خوبی است.
 
نه تصویر من را نشان بدهد نه مطلبی از من پخش کند
 
قلعه‌نویی تاکید کرد: خوشحالم که زیر بار برخی و باز هم تاکید می‌کنم برخی قلم‌های آلوده نرفتم و دوستان هم می‌دانند که چند بار به من زنگ زدند که به برنامه‌شان بروم و گفته‌ام اگر قرار است بیایم در سال یک بار این کار را انجام می‌دهم. اصلا خواهش می‌کنم او نه تصویر من را نشان بدهد نه مطلبی از من پخش کند. ما نخواهیم فردوسی‌پور در 90 ما را نشان بدهد، چکار کنیم؟ او هم به جامعه و هم به فوتبال خیانت می‌کند. زمان این مسئله را نشان می‌دهد. روزی در مورد یک فیلم (بت )صحبت کردم و حالا زمان گذشت و ثابت شد.
7319 نمایش

نظر دادن