تاریخ انتشار: سه شنبه, 12 شهریور 1392 ساعت 09:07

پیش بینی شاهرودی درباره دربی

کاپيتان پيشين تيم پرسپوليس گفت:برخلاف عده اي که مي گويند وضعيت استقلال بهتر است از ديد من شرايط پرسپوليس براي اين مسابقه بهتر است.

رضا شاهرودي در گفت و گو با اوج درباره وضعيت سرخپوشان در آستانه دربي 77 عنوان کرد:در مجموع نسبت به روندي که پرسپوليس در هفته هاي اخير پيش گرفته خوشبين هستم.يک سري جوان با انگيزه در پرسپوليس حضور دارند و اين مساله مي تواند نقطه مثبت پرسپوليس در دربي باشد.

وي درباره انتقادات بهروز رهبري فرد از بازيکنان جوان پرسپوليس پس از شکست اين تيم مقابل نفت تهران گفت:بهروز نظر خودش را داده است.من نمي خواهم به اين بحث ورود کنم اما معتقدم بازيکناني که به پرسپوليس آمده اند براي اينکه جا بيفتند،نياز به زمان دارند.قطعا حرفهاي رهبري فرد هم روي دلسوزي بوده است.توصيه من اين است جوانان امروز و ديروز پرسپوليس مقابل هم قرار نگيرند.

مدافع سالهاي دور پرسپوليس درباره شرايط اين تيم افزود:وقتي بازيکني با شاخصه هاي فني سيد مهدي سيد صالحي در پيشاني خط حمله پرسپوليس حضور دارد کار براي مدافعان حريف دشوار و سخت مي شود.او اگر از سوي خط مياني پرسپوليس تغذيه شود حتما گل مي زند.به نظرم پرسپوليس چنين بازيکناني مي خواهد که از دقيقه يک تا 90 بدوند و خسته نشوند.

وي در پاسخ به اين پرسش که آخرين بار چه زماني دربي جنجالي سال 73 را که او از بازي اخراج شد تماشا کرد گفت:من پس از آن سال چند بار آن مسابقه را ديدم اما آخرين بار همين هفته پيش بود که شبکه مستند اين بازي را پخش کرد.جالب است که آن زمان شايعه شد من با انگشتانم عدد 2 را نشان داده ام و هواداران پرسپوليس را تحريک کردم اما هرگز چنين کاري صورت نگرفت و من فقط براي تماشاگرانمان که من را تشويق مي کردند دست زدم.واقعا حيف شد که من اخراج شدم چون اگر مي ماندم در آن بازي راحت استقلال را شش تايي مي کرديم.

شاهرودي درباره آن مسابقه افزود:شب عجيب و تلخي بود.بين برخي بازيکنان درگيري به وجود آمد که باعث شد آنها را ببرند اما من به همراه بقيه بازيکنان که کاري نکرده بوديم دو،سه ساعت در رختکن مانديم.فرداي آن روز حکم محروميتم را در تلويزيون ديدم و همين طوري 8 ماه رفتم خانه نشين شدم.

وي درباره روند موفقيت آميز پرسپوليس در آن سالها در دربي گفت:ما در آن زمان ملي پوشان زيادي داشتيم.از دروازه ،گلر اول و دوم تيم ملي مال پرسپوليس بودند.مدافعان ما ملي پوش بودند.هافبک ها و مهاجمان هم همين طور.اينطوري بود که توانستيم در آن سالها در دربي به موفقيت مي رسيديم.

شاهرودي درباره پيش بيني اش از نتيجه دربي گفت:برخلاف عده اي که مي گويند وضعيت استقلال بهتر است از ديد من شرايط پرسپوليس براي اين مسابقه بهتر است.فکر مي کنم پرسپوليس با يک گل برنده شود.من هم سعي مي کنم در فاصله مانده تا دربي به تمرين پرسپوليس سري بزنم تا دوستان قديمي ام را بينيم.اميدوارم جمعه يکي از بهترين روزهاي تاريخ پرسپوليس شود.

1170 نمایش

نظر دادن