تاریخ انتشار: جمعه, 13 ارديبهشت 1392 ساعت 07:22

خبری از عادل فردوسی پور که مثل توپ صدا خواهد کرد!

تماشاگر نوشت: مجری و تهیه کننده برنامه پربیننده ۹۰ که به تعبیری درست، بهترین و محبوب ترین گزارشگر فوتبال ایران نیز به شمار می رود بعد از جدایی پورمحمدی اصلی ترین حامی خود را از دست داده و با بی مهری برخی مسئولان فعلی شبکه سوم سیما نیز مواجه شده است.

از گوشه و کنار شنیده می شود این مساله به برنامه چالشی و پرسر و صدای ۹۰ نیز کشیده شده و دست عادل فردوسی پور دیگر مثل سابق برای انتقادات بی محابا از مدیران و مربیان فوتبال باز نیست.

البته اگر تصور کرده اید مشکل فردوسی پور فقط برنامه ۹۰ است، سخت در اشتباهید! بنا بر شنیده ها تهیه کنندگان فوتبال های خارجی شبکه سوم که چندان دل خوشی از ترکتازی های عادل در دوران مدیریت پورمحمدی ندارند، این روزها به تلافی آن دوران، دیدارهای پخش مستقیم مهم خارجی را به این گزارشگر محبوب نمی سپارند!

به عنوان مثال بازی های مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا که مهم ترین مسابقات فعلی فوتبال دنیا به شمار می رود به محمدرضا احمدی و پیمان یوسفی سپرده شد. اولی دیدار بایرن مونیخ و بارسلونا را گزارش کرد و دومی به گزارش بازی مهیج بورسیا دورتموند و رئال مادرید پرداخت.

گویا این مساله با دلخوری و ناراحتی عادل فردوسی پور مواجه شد که انتظار نداشت این چنین با بی مهری دوستان سابق خود مواجه شود و هیچ یک از بازی های نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را به او نسپارند.

اجازه بدهید ادامه این داستان را به روزهای بعد و شنیده های موثق بسپاریم. فقط همین قدر بدانید که خبر آینده ما از عادل فردوسی پور مثل توپ صدا خواهد کرد!

28723 نمایش

نظر دادن