تاریخ انتشار: شنبه, 12 تیر 1395 ساعت 11:46

مظلومی: تا من امضا نکنم قرارداد منصوریان ثبت نمی‌شود

سرمربی سابق استقلال گفت: هر زمانی که باشگاه استقلال تصمیم گرفت که با من تسویه کند از این باشگاه جدا می‌شوم.

پرویز مظلومی در گفت‌وگو با آنا، در خصوص اینکه او به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت تیم نفت‌ تهران معرفی شده است، گفت: «تکلیف من فعلا در تیم استقلال روشن نشده که بخواهم به مربیگری در تیم دیگری فکر کنم و با مسئولان آن تیم مذاکره کنم.»

وی با اشاره به این موضوع که هنوز با باشگاه استقلال به نتیجه‌ای نرسیده، بیان داشت: «خیلی‌ها عنوان کرده‌اند که من نشسته‌ام تا طلبم را از استقلال بگیرم. موضوعی که وجود دارد این است که من طلبی از استقلال ندارم. من به مدیران استقلال گفته‌ام که باید با من تسویه حساب کنند تا قراردادم را فسخ کنم و جدا شوم.»

او خاطرنشان کرد: «هر زمانی که باشگاه استقلال تصمیم گرفت که با من تسویه کند از این باشگاه جدا می‌شوم. در غیراینصورت نه من می‌توانم به باشگاه دیگری بروم و به پیشنهادات جدیدی که می‌شود، فکر کنم نه باشگاه استقلال می‌تواند قرارداد سرمربی جدید خود را ثبت کند.»

مظلومی در مورد اینکه عنوان می‌شود استقلال برای تسویه‌حساب باید 750 میلیون‌تومان به او پرداخت کند، تصریح کرد: «بهتر است دنبال مبلغ فسخ قرارداد من نگردید. نیازی نیست که مشخص شود من با چه مبلغی از استقلال جدا خواهم شد. من اعلام کردم پس از تسویه حساب، نامه فسخ قراردادم را امضا می‌کنم و پای حرفم هم هستم.»

287 نمایش

نظر دادن