تاریخ انتشار: دوشنبه, 17 خرداد 1395 ساعت 13:10

آخرین وضعیت بازیکنان خارجی پرسپولیس/ لوبانوف برمی‌گردد، بنسون شاید!

بازیکنان خارجی تیم فوتبال پرسپولیس شرایط متفاوتی با یکدیگر دارند.

به گزارش میزان، مایکل اومانیا که در نیم‌فصل دوم به یک نیمکت‌نشین دائمی در تیم فوتبال پرسپولیس تبدیل شده بود، در فهرست برانکو هیچ جایی ندارد و به طور حتم از این تیم جدا خواهد شد.

وی که در حال حاضر با تیم ملی کاستاریکا در مسابقات «کوپا آمریکا» حضور دارد، هیچ پیشنهادی از تیم‌های ایرانی دریافت نکرده و فصل آینده در لیگ برتر کشورمان حضور نخواهد داشت.

الکساندر لوبانوف هم که در نیم‌فصل دوم لیگ برتر پانزدهم به پرسپولیس پیوست، با وجود عملکرد نه‌چندان مطمئنی که داشت یک فصل دیگر در پرسپولیس خواهد ماند چرا که یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد. دروازه‌بان ملی‌پوش ازبکستانی آخر هفته به ایران می‌آید تا به جمع سرخ‌پوشان اضافه شود. وی رقابت سختی با علیرضا بیرانوند برای حضور درون دروازه پرسپولیس خواهد داشت.

جری بنسون هم ظاهراً در فهرست برانکو جایی ندارد. وی فعلاً در حالت انتظار به سر می‌برد تا تکلیف خرید دیگر گزینه‌های مورد نظر سرمربی کروات پرسپولیس مشخص شود. در صورتی که پرسپولیسی‌ها موفق به خرید مهاجمان حاضر در فهرست برانکو نشوند، مهاجم هندوراسی خود را برای لیگ برتر شانزدهم حفظ می‌کنند.

لوکا ماریچ تنها خارجی موفق پرسپولیس در فصل گذشته بود که توانست عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارد. قرارداد او با پرسپولیس به اتمام رسیده اما از آنجایی که برانکو به بازی هموطن خود اعتقاد دارد، به احتمال زیاد او فصل آینده هم پیراهن پرسپولیس را بر تن خواهد کرد.

386 نمایش

نظر دادن