تاریخ انتشار: چهارشنبه, 29 ارديبهشت 1395 ساعت 02:06

«کاوه- اميري»، زوج هجومي جديد پرسپوليس

درخشش فوق‌العاده مهدي طارمي در رقابت‌هاي اين فصل ليگ بر‌تر و البته با پيراهن تيم ملي، باعث شده تيم‌هاي اروپايي تمايل‌ خود را براي قرارداد بستن با آقاي گل ليگ بر‌تر ايران اعلام کند. موضوعي که باعث شده پرسپوليس به سرعت تلاش‌هاي خود را براي جذب جانشين‌هايي باکيفيت براي طارمي آغاز کند.

به گزارش سايت نود، ترانسفر شدن به اروپا در سن 24 سالگي با عنوان آقاي گل ليگ بر‌تر ايران، شايد آخرين شانس مهدي طارمي براي رفتن به يک تيم خوب در سطح اول فوتبال دنيا باشد. طارمي و مديربرنامه‌هايش، مذاکراتشان با باشگاه‌هاي اروپايي را آغاز کرده‌اند و مهاجم مورد علاقه کي‌روش و برانکو احتمالا تا يک ماه ديگر تکليف تيم بعدي را مشخص مي‌کند. اين در حالي است که مي‌گويند طارمي هم از اسپانيا و هم ايتاليا چند پيشنهاد دريافت کرده اما هنوز نامي از اين تيم‌ها برده نشده است.

به همين دليل و با توجه به اصرار برانکو براي شروع تمرينات پرسپوليس از تير ماه، مديران باشگاه از حالا سراغ زوج خط حمله جديد رفته‌اند. کاوه رضايي و وحيد اميري، زوج مورد علاقه برانکو براي فصل آينده هستند. قرارداد رضايي با ذوب‌آهن تمام شده و وحيد اميري هم شرايط مشابهي دارد. دو بازيکن بدون قرارداد که هر دو دوست دارند فصل بعد در صورت توافق نهايي در تيم برانکو بازي کنند.

کاوه رضايي که مي‌گويند مذاکراتي هم با چند تيم قطري داشته، با پرسپوليس به توافق اوليه رسيده و اگر انتقالش به قطر بي‌سرانجام بماند، به احتمال فراوان با پرسپوليس قرارداد مي‌بندد و وحيد اميري هم با توجه به نرسيدن پيشنهادات اروپايي، مذاکره يا سرخپوشان را آغاز کرده است.

اين در حالي است که اگر طارمي در پرسپوليس بماند، به احتمال فراوان از بين رضايي و اميري فقط يک نفر پرسپوليسي مي‌شود اما در صورت جدايي طارمي، هر دو بازيکن با سرخپوشان قرارداد مي‌بندند. علي عليپور، ديگر مهاجم پرسپوليس هم قراردادش را با اين تيم تمديد کرده تا پرسپوليسِ فصل آينده در خط حمله يکي از خطرناک‌ترين تيم‌هاي ليگ بر‌تر باشد.

http://www.akharinnews.com/images/banners/1920897.jpg

910 نمایش

نظر دادن