تاریخ انتشار: سه شنبه, 10 بهمن 1391 ساعت 14:03

توصیه مولتی میلیاردر ایرانی به مردم: دلارهایتان را در مسکن، ملک و صنعت فرش سرمایه گذاری کنید

به ملت ایران و سرمایه گذاران توصیه می کنم این پول ها و دلارها را در صنعت فرش و ملک سرمایه گذاری کنند، بنده تضمین می کنم که قیمت مسکن و قیمت فرش تا 6 ماه آینده افزایش 70 تا 100 درصدی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی آخرین نیوز، دیروز دوشنبه برنامه «به خانه بر می گردیم» که از شبکه تهران پخش می شود، میزبان احد عظیم زاده، مولتی میلیارد ایرانی بود.

وی درمورد زندگی اش می گوید: در 10 آذر 1336 در ده اسفنجان در شهرستان اسكو متولد شدم. هفت ساله بودم كه پدرم را از دست دادم و يتيم شدم.

در جریان این برنامه عظیم زاده با انتقاد از افزایش قیمت دلار در کشور و سیاست های اتخاذی دولت در این باره،  گفت: البته این اتفاق برای صنعت فرش مثبت بوده و سبب افزایش انگیزه تولیدکنندگان داخلی برای صادرات این صنعت به کشورهای همسایه و اروپا شده است.

این تاجر بزرگ فرش افزود: بعد از اینکه چینی ها در تولید فرش به سبک ایرانی ناموفق بودند و نتوانستند فرش را با کیفیت فرش ما تولید کنند، دوباره تمایل کشورهای جهان به فرش ایرانی افزایش یافت و در اتفاقی جالب اکنون چین به بزرگترین خریدار فرش ایرانی در جهان تبدیل شده است.

عظیم زاده با اشاره به اینکه اکنون تولید و صاردات فرش ایرانی با افزایش چشم گیری روبرو بوده است، تصریح کرد: در حال حاضر قیمت فرش نسبت به سال گذشته افزایش 70 درصدی داشته است.

این مولتی میلیاردر ایرانی در ادامه با انتقاد از آمارهایی مبنی بر اینکه در حال حاضر برخی از مردم میلیاردها دلار در خانه های خود ذخیره کرده اند، گفت: به عنوان یک تاجر به ملت ایران و سرمایه گذاران توصیه می کنم این پول ها را در صنعت فرش و مسکن سرمایه گذاری کنند، بنده تضمین می کنم که قیمت مسکن و فرش تا 6 ماه آینده افزایش 70 تا 100 درصدی خواهد داشت.

مالک پروژه عظیم قو الماس خاورمیانه در مازندران، خاطر نشان کرد: نوسانات آینده قیمت ارز قطعاً بر روی مسکن و فرش تاثیری نخواهد گذاشت لذا اگر ارز ارزان شود و یا گران شود، قیمت مسکن و فرش تا 6 ماه آینده افزایش چشم گیری خواهد داشت.

29013 نمایش

نظر دادن