تاریخ انتشار: یکشنبه, 27 ارديبهشت 1394 ساعت 18:00

افزایش نسبی دمای کشور طی 3 روز آینده

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: طی سه روز آینده برای اکثر استان های کشور روند افزایش نسبی دما را شاهد خواهیم بود.
خبرگزاری ایسنا: احد وظیفه افزود: بر اساس آخرین نقشه های پیش‌یابی هواشناسی طی روزهای یکشنبه و دوشنبه در برخی مناطق شمال غرب، سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور در ساعات بعدازظهر افزایش ابر، رگبار پراکنده، گاهی با رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: بعد از ظهر دوشنبه در برخی مناطق جنوب شرق کشور افزایش ابر و رگبار پراکنده دور از انتظار نمی باشد؛ روز سه شنبه نیز در ارتفاعات البرز شرقی و شمال شرق کشور رگبار موقتی باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد رخ خواهد داد. روزهای یکشنبه و دوشنبه با افزایش سرعت وزش باد در سواحل خلیج فارس و دریای عمان، باد و گرد و خاک در این مناطق پیش بینی می شود و خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهد بود.

وی تاکید کرد: طی سه روز آینده به ویژه روز دوشنبه در برخی مناطق شرق کشور نیز گرد و خاک پیش بینی می شود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت هوای پایتخت گفت: هوای شهر تهران امروز کمی ابری همراه با وزش باد و در بعد از ظهر با افزایش ابر و بارش پراکنده در ارتفاعات پیش بینی شده است. بیشینه هوا در این روز 29 درجه و کمینه آن 18 درجه سانتیگراد می‌باشد.

وظیفه ادامه داد: در روز دوشنبه 28 اردیبهشت ماه نیز هوای شهر تهران کمی ابری گاهی همراه با وزش باد و در بعداز ظهر رشد ابر در ارتفاعات پیش بینی شده است. بیشینه دمای شهر تهران در این روز 30 درجه سانتیگراد و کمینه آن 19 درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: هوای شهر تهران در روز سه‌شنبه نیز کمی ابری گاهی همراه با وزش باد و در بعد از ظهر رشد ابر در ارتفاعات و احتمال بارش پراکنده پیش بینی شده است. بیشترین دمای هوا در این روز 31 درجه سانتیگراد و کمترین آن به 20 درجه سانتیگراد می‌رسد.
592 نمایش

نظر دادن