تاریخ انتشار: چهارشنبه, 26 فروردين 1394 ساعت 10:36

شجونی: هاشمی‌بود که به امام جام‌زهر داد!

يك عضو جامعه روحانیت مبارز گفته است اظهارات اخیر هاشمی رفسنجانی «غیرمسئولانه» است و «همین‌ها بودند که دست به دست هم دادند و جام زهر را به امام خوراندند.»

شيخ جعفرشجونی، در گفتگو با «خبرگزاری دانشجو»، در واکنش به اظهارات اخیر آیت الله هاشمی رفسنجانی مبنی بر اینکه امام(ره) مدتی بعد از جنگ فرمودند که جام زهر اکنون برای من شیرین شد، اظهار داشت: خود همین‌ها دست به دست هم دادند و جام زهر را به امام(ره) خوراندند و اکنون اینگونه موضع گیری می‌کنند. وی ادامه داد: آقای هاشمی به دلیل گرفتاری پسرش برای من فرافکنی می‌کند، یک روز از خشک مقدس‌ها می‌گوید و روز دیگر از زندانیان، اینگونه اظهارات غیرقانونی است، حجت الاسلام اژه ای نیز همین را گفت.

وی تصریح کرد: اینگونه حرکات آقای هاشمی غیرمسئولانه است و نباید اظهاراتی را عنوان کند که مستندی برای آن وجود ندارد. عضو جامعه روحانیت مبارز درباره برنامه‌های انتخاباتی تشکل مطبوعش اظهار داشت: جامعه روحانیت و جامعه مدرسین در رأس تشکیلات سیاسی اصولگرایان قرار دارد و اقداماتی نیز برای انتخابات پیش رو به صورت تدریجی انجام می‌دهند. وی ادامه داد: اصلاح‌طلبان این روزها دائماً به اختلافات میان اصولگرایان دامن می‌زنند، اصولگرایان اختلافی ندارند و بهتر است اصلاح‌طلبان به فکر اردوگاه از هم پاشیده خود باشند و آنان قابل هدایت نیستند!

1689 نمایش

نظر دادن