تاریخ انتشار: دوشنبه, 08 دی 1393 ساعت 13:18

تکذیب خبر سرقت مسلحانه از بانک‌های الیگودرز/ فرمانده‌ پلیس لرستان: صداوسیما پاسخگوی خبر کذبش باشد

رییس کل دادگستری و فرمانده‌ پلیس لرستان خبر سرقت مسلحانه از یکی از بانک‌های شهر الیگودرز و این که پس از آن سارقان به سمت شهر خمین در استان مرکزی متواری شده و در آنجا با ماموران پلیس درگیر شدند را تکذیب کردند.

به گزارش آخرین نیوز، جعفر بدری در گفت و گو با میزان (خبرگزاری رسمی قوه قضائیه) در این باره اظهار کرد: هیچ سرقت مسلحانه ای از بانک‌های شهر الیگودرز انجام نشده و سارقان هیچ رابطه ای با استان لرستان ندارند و این خبر کذب است.

وی گفت: دستگاه قضایی بدون هیچ اغماضی با عاملان ناامنی و بر هم زنندگان آرامش و امنیت اجتماعی و روانی قاطعانه برخورد خواهد کرد و اجازه نمی دهد کسی در جامعه خلل و بی نظمی ایجاد کند.

وی افزود: افرادی که به هر بهانه ای قصد بر هم زدن امنیت مردم را داشته باشند و خللی در آرامش اجتماعی ایجاد کنند، مطمئن باشند دستگاه قضایی قاطعانه با آنها برخورد خواهد کرد.

رییس کل دادگستری لرستان در ادامه اضافه کرد: ارتباط سارقان مسلح اصفهانی که با ماموران ناجا درگیر شدند را با لرستان تکذیب می کنم و این سارقان هیچ ارتباطی با استان لرستان ندارند و هیچ گونه سرقت مسلحانه ای در این استان رخ نداده است.

براساس این گزارش تیر اندازی در شهرستان خمین و گلپایگان توسط سارقین بانک رخ داده و این سارقین در صبح شنبه 6 دی ماه سال جاری به یکی از بانکهای شهرستان خمین یورش برده و با کشتن یک نفر متواری می‌شوند و به سمت استان اصفهان و شهرستان گلپایگان حرکت می‌کنند که در راه با مامورین نیروی انتظامی مواجه شده و با شهید کردن چهار نفر به حرکت خود ادامه می‌دهند.

به گزارش آنا و به نقل از ایسنا، فرمانده انتظامی لرستان نیز هرگونه سرقت مسلحانه از بانک در الیگودرز را کذب محض اعلام کرد.

سردار «قنبری» گفت: نمی‌دانم صداو سیما براساس چه مستنداتی این خبر را اعلام کرده که البته باید پاسخگو باشد.

وی با تسلیت شهادت چند نفر از مأموران انتظامی استان اصفهان در درگیری با سارقان مسلح تصریح کرد: رسانه‌ی ملی با اعلام چنین خبری چهره استان لرستان را ناامن می‌کند که این به هیچ وجه قابل قبول نیست.

قنبری ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون ما شاهد هیچ‌ سرقت مسلحانه‌ای در لرستان نبودیم و متاسفیم که این خبر کذب آن هم از رسانه ملی پخش می‌شود.

فرمانده‌ انتظامی لرستان افزود: امروز مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری لرستان نیز در گفت‌وگو با ایسنا چنین خبری را رد کرده بود. چرا باید صداوسیما به راحتی خبر سرقت را به لرستان نسبت دهد؟

وی در پایان خواستار پاسخگویی صداوسیما در خصوص پخش چنین خبر کذبی شد.

براساس این گزارش، پخش خبری 20:30 شبکه‌ی دو سیما یکشنبه 7 دی‌ماه محل سرقت مسلحانه از بانک را الیگودرز اعلام کرده است.

1651 نمایش

نظر دادن