تاریخ انتشار: پنج شنبه, 27 آذر 1393 ساعت 09:53

حمله کیهان به هاشمی به بهانه میرزا کوچک!

به گزارش آخرین نیوز، روزنامه کیهان نوشت:

متن پيش رو در روزنامه کيهان منتشر شده و انتشار آن به معني تاييد آن نيست.

گردانندگان سايت شخصي آقاي هاشمي، ميرزاکوچک‌خان (قهرمان مبارزه با استعمار) را به ماهواره و اينترنت ربط دادند و از قول هاشمي نوشتند «مخالفان اينترنت و ماهواره از حرف‌هاي آزاديخواهانه مي‌ترسند»!

سايت هاشمي با اشاره به ديدار چندي پيش اعضاي شوراي بازشناسي نهضت جنگل مي‌نويسد: هاشمي تعبير عجيبي هم درباره ميرزا کوچک‌خان بکار مي‌برد. از تنهايي رسانه‌اي‌اش. از اينترنت و ماهواره‌اي که در زمان او نبود و امروز هست. از اينکه انتشار حرف‌هاي آزاديخواهانه امروز چقدر آسانتر از آن روزهاست. مخالفان اينترنت و ماهواره از همين مي‌ترسند. وگرنه اسلام، نه تنها هراسي از آزادي بيان ندارد، بلکه مشوق آن نيز هست. شنيدن تمام سخنان و پذيرش بهترين آنها، حکم صريح قرآن است. آقاي هاشمي اينها را مي‌گويد تا همه بدانند. عصر امروز عصر بستن اينترنت و شبکه‌هاي اجتماعي نيست. عصر جمع کردن ماهواره نيست. عصر کر و کور خواستن مردم نيست.

يادآور مي‌شود ميرزاکوچک‌ قهرمان مبارزه با استعمار انگليس و دست‌نشانده‌هاي آن بود و جان خود را بر سر همين مبارزه گذاشت و اين در حالي است که رسانه‌هاي استعماري از جمله بي‌بي‌سي و صداي آمريکا در فتنه‌انگيزي‌هاي ساليان اخير صراحتا جانب جرياني را گرفته‌اند که اتفاقاً آقاي هاشمي هم کنار همان جريان ايستاده است. به‌عنوان مثال راه‌اندازي شبکه تلويزيوني و ماهواره‌اي فارسي زبان بي‌بي‌سي، زمستان سال 87 و براي فضاسازي کودتاي مخمليني بود که قرار بود 6 ماه بعد کليد بزنند. بانيان کودتاي سوم اسفند 1299 و 28 مرداد 1332 يابوبرشان داشته بود که براي سومين بار و اين بار به واسطه مدعيان دروغين اصلاح‌طلبي مي‌توانند کودتا کنند. بنابراين جاي تعجب است که آقاي هاشمي به اين شبکه يا قبيل آن (صداي آمريکا، شبکه من و تو و...) نسبت آزادي‌خواهي مي‌دهد؛ حال آن که همين شبکه‌ها اجماع عظيم و بي‌سابقه 20 ميليون ارادتمند امام حسين عليه‌السلام در روز اربعين را به طور کامل سانسور کردند. البته همين شبکه‌ها، اوباش‌هاي هتاک به ساحت امام حسين عليه‌السلام در روز عاشوراي سال 88 را که چند ده نفر بيشتر نبودند جاي ملت ايران جا زدند، اما قيام 9 دي را درز گرفتند! آيا مخالفت با چنين شبکه‌هايي مخالفت با آزادي است اما کودتاچيان عليه راي مردم که مورد تمجيد همان ماهواره‌ها قرار گرفتند، طرفدار آزادي هستند؟

اتفاق ديگر که دلايلي کاملا روشن دارد، پناهندگي همکاران برخي نشريات خاص دوره سازندگي و اصلاحات به آمريکا و انگليس و همکاري در همين شبکه‌هاي ماهواره‌اي ابزار جنگ تبليغاتي دشمن است. آنها حتي برخي دولتمردان دوره سازندگي نظير عطاءا... مهاجراني را که مدافع تغيير قانون اساسي و تمديد رياست جمهوري هاشمي بودند به خدمت گرفتند و در فتنه 88 از آنان بيگاري کشيدند تا بلکه قوميت و حماسه 40 ميليوني ملت ايران را تبديل به تهديد کنند. مهدي هاشمي در همين دوره در انگليس پناه گرفته بود و از همان جا به يار غار خود (کوثر) مي‌گفت که خود و اطرافيانش چه نقشي در آشوبگري دارند.

قطعاً اسلام، هراسي از آزادي و آزادي بيان ندارد اما نه اين شعار با عملکرد دولت آقاي هاشمي در ايجاد مضيقه و محدوديت براي منتقدان سازگاري دارد و نه بي‌سيم‌ها و ابزار جنگ تبليغاتي آمريکا و انگليس ابزار آزادي بيان محسوب مي‌شود.

3303 نمایش

نظر دادن