تاریخ انتشار: شنبه, 22 آذر 1393 ساعت 12:40

نامه یک احمدی‌نژادی به روحانی: با رفع حصر، ترور می‌شوند

محمدعلی رامین، در نامه ی سرگشاده ای به حسن روحانی، درباره ی احتمال رفع حصر نوشت: بیشترین منفعت باقی مانده برای مثلث خبیث "آمریکا انگلیس اسرائیل" را فقط "ترور سران فتنه" و متهم کردن جمهوری اسلامی می تواند به همراه داشته باشد؛ البته تا زمانی که این افراد تحت نظر و مراقبت امنیتی هستند، امکان ترور آنها توسط عوامل بیگانه وجود ندارد، اما اگر رها شوند و در اختیار دوست نمایان مکار قرار بگیرند، چه کسی "فتنه ترور" آن ها را مهار خواهد کرد؟پس بپذیرید که حصر سران فتنه، صیانت از جان آنهاست و کسانی نمی خواهند که آنها زنده بمانند.

رامین یکی از مدیران جنجالی احمدی نژاد در وزارت ارشاد دولت قبل است که شاید جنجالی بودن او باعث کنار گذاشتنش شد. پسر او به تازگی با مهناز افشار، ستاره ی سینما ازدواج کرد؛ ازدواجی خبرساز و عقدکنانی که توسط سیدمحمد خاتمی خوانده شد.

به گزارش آخرین نیوز به نقل از همت نیوز، متن کامل این نامه خطاب به رییس جمهور در پی می آید:

جناب آقای دکتر حسن روحانی؛ رئیس جمهور اسلامی ایران
با احترام اجازه می خواهم نسبت به انفعال جنابعالی در مراسم ۱۶ آذر در برابر شعار "رفع حصر از فتنه گران" و نیز راجع به تعریض شما در همایش ارتقای سلامت اداری (۱۷آذر) علیه مجموعه ای که به تعبیر شما با داشتن "اطلاعات، تفنگ، سرمایه، سایت، روزنامه و خبرگزاری، اگر ابوذر و سلمان هم باشد، فاسد می شود"، دو انتقاد با پرسش های شفاف و خیرخواهانه تقدیم کنم.
گفتنی است که تنها رابطه حداقلی شغلی بنده، فقط در دولت فخیمه جنابعالی است؛ و انتقاداتی هم به ناشیگری "دارندگان همین مجموعه ابزار" در کار رسانه ای دارم که در جای خود مطرح می شود.

اما انتقاد اول شامل ۱۰ نکته می باشد:
نکته ا- قیام هشت ماهه آقایان موسوی و کروبی و خاتمی در فتنه ۸۸ و تخریب سیستم انتخاباتی کشور، صرفاً یک سوءتفاهم شخصی یا اختلاف نظر سیاسی یا چالش میان دو جریان اجتماعی نبود که با تشکیل "لویی جرگه واسطه گان" و عفو رهبری و اغماض عموم مردم، قابل حل وفصل باشد؛ تجمیع تمام ضدانقلاب داخل و خارج، برنامه ریزی برای دخالت دول بیگانه درامور کشور، تشویق ابر جنایتکاران به تحریم مملکت اسلامی، درگیری مسلحانه در اردوکشی خیابانی و ریختن خون بندگان خدا، ضربه دامنه دار به حیثیت ملت و نظام اسلامی در عرصه بین المللی و به ویژه در میان مسلمانان و آسیب جبران ناپذیر نسبت به حقانیت اسلام و تشیع و ولایت فقیه، ... به نظر جناب عالی به عنوان یک حقوقدان، آیا قابل "معامله" است؟

نکته ۲- اگر در این مورد "معامله" شود، آیا شما به عنوان یک حقوقدان اجازه می دهید که دیگران هم در هر انتخاباتی که پیروز نشوند، همین رویه را دنبال کنند؟ اگر به دیگران اجازه نمی دهید، آیا برای این فتنه گران "حقوق ویژه" قائل می شوید؟ دلیل شرعی یا منطقی این "حق ویژه" چیست؟ شما که می خواهید با "فساد" مبارزه کنید، آیا این "ویژه خواری مجرمان سیاسی" مبداء انبوهی از مفاسد غیر قابل پیش بینی در ساختار نطام نخواهد شد؟

نکته ۳- آیا این سران فتنه، حداقل به زبان، تا به حال اظهار پشیمانی کرده اند؟ آیا آثار جرم این طغیان گران علیه قانون اساسی، جبران شده است؟ مثلاً نامشروع نمایاندن نظام اسلامی توسط فتنه گران، بهانه ای شد تا سنگین ترین تحریم های ظالمانه استکبارصهیونیستی علیه ملت ایران وضع شود؛ که تا کنون هزاران میلیارد دلار به اقتصاد مملکت ضربه وارد شده است؛ چه کسی جوابگوی این خیانت است؟ دولت شما یک سال و نیم تلاش کرده است، با بذل و بخشش امتیازات بی شمار به آمریکایی ها، آنها را راضی کند، حداقل پول نفت ملت ایران را که در بانک هایشان گرو گرفته اند، پس بدهند؛ چرا این فتنه گران حتی در حد یک اظهار نظر، حاضر نمی شوند، از دول غربی که حامی همه جانبه آنها در فتنه ۸۸ بودند، درخواست استرداد پول مردم را بکنند؟ جبران سایر خسارات انسانی و معنوی که از عهده کسی بر نمی آید...

نکته ۴- جناب عالی هم حقوقدان هستید و هم دانش آموخته علوم اسلامی؛ شما حق دخالت در امور قضایی را ندارید؛ اگر در انتخابات، وعده دخالت در امور قضایی را به طرفداران خود داده اید، خلاف قانون اساسی بوده است. مسئولیت اجرای قانون اساسی که به عهده رئیس جمهور قرار گرفته (اصل۱۱۳)، حتماً در حیطه اختیارات او تعریف می شود و قطعاً نمی تواند نافی استقلال قوا باشد؛ نظر خودتان در باره "لوایح دوقلوی خاتمی" این نبود که قوه قضائیه زیر نظر دولت قرار بگیرد. البته در "حصرفتنه گران"، خود شما در تصمیم "شورای عالی امنیت ملی" دخیل بوده اید و می دانید که تصمیم این شورای عالی را کسی جز خود شورا نمی تواند تغییر دهد؛ شما با چه مجوزی بدون اذن این شورا، به مخاطبان خود در تبلیغات انتخاباتی "وعده" ناصواب داده اید؟

نکته ۵- چه تضمینی هست که فتنه گران، وقتی بدون عذرخواهی و اظهار پشیمانی از حصر خارج شوند، گستاخانه تر از قبل به ادامه فتنه ۸۸ نپردازند و کشور را در شرایط مدیریت تحریم ها و وسط مذاکره با آمریکا و در بحبوحه کشتار مسلمانان توسط داعش و دیگرمعضلات، به آشوب نکشانند؟

نکته ۶- خود شما بهتر می دانید که عده ای بازیگر فتنه در دستگاه های رسمی نظام، تمام اراده شان این است که این سیاه بخت ها را با جانب داری تحریک آمیز و موذیانه، نگذارند از لجاجت برگردند، یا لااقل برای قیامت خود استغفار کنند و عمرشان را با توبه به پایان برند؛ آیا به عنوان یک شخصیت امنیتی، احتمال نمی دهید که با فرض "رفع حصر بدون توبه"، حتی اگر خود مجرمان قصد ادامه خیانت نداشته باشند، کسانی "دوست نما" در قالب حمایت از آنها، انواع بلواها را به نام حمایت از اشرار۸۸ طراحی و اجرا کنند؟

نکته ۸- جناب عالی تمام همت وتدبیر خود را به کار گرفته اید، تا آمریکا را به مراعات حقوق و حفظ حرمت ملت ایران وابدارید، آیا با این فضا سازی و تجدیدعهد غیرقانونی با تعدادی از مدعوین خودتان در روز دانشجو، فکر نمی کنید، یک پرونده دیگر برای "مداخله" آمریکا علیه دولت خود ایجاد کرده اید؟ برای مقابله با این مداخله آمریکا، نظام مجبور خواهد شد، پس از پنج سال صبر وتحمل ، قوه قضائیه را به محاکمه و اعدام این خائنان فرا بخواند؟ آیا با مبانی حقوقی و شرعی خودتان، هرکدام از این سران فتنه به چندین بار اعدام محکوم نخواهند شد؟ آیا مدارای کنونی نظام و مراقبت های همه جانبه از آنها بهتر از اعدام این ها نیست؟ مصلحت را شما در کدام راه می بینید؟

نکته ۹- ده ها نفر در فتنه ۸۸ کشته شدند، مسئول این خون ها کیست؟ سران فتنه هنوز نسبت به این جنایت پاسخ نداده اند؛ بازماندگان داغدار مترصد جبران ومجازات خیانت کاران هستند؛ آیا حکومت می تواند بدون تشکیل دادگاه و مجازات جنایتکاران، موسوی و خاتمی وکروبی را آزاد کند؟ اگر مجرمان بدون محاکمه و مجازات آزاد شوند، آیا اقدام خودسرانه مردم مظلوم و داغدیده را پیش بینی کرده اید؟ عوارض این ماجرا چه خواهد شد؟

نکته ۱۰- شما یک شخصیت آشنا به عملکرد پیچیده دستگاه های اطلاعاتی و جاسوسی غرب هستید و موارد مشابه را کم وبیش می شناسید؛ سران فتنه در طی هشت ماه تا ۹دی ماه۸۸ هرچه توانستند، به منافع "آمریکا انگلیس اسرائیل" خدمت کردند و دیگر ظرفیت جدیدی برای دشمن نمی توانند پدید آورند. طبق ارزیابی آگاهان امور، بیشترین منفعت باقی مانده برای مثلث خبیث "آمریکا انگلیس اسرائیل" را فقط "ترور سران فتنه" و متهم کردن جمهوری اسلامی می تواند به همراه داشته باشد؛ البته تا زمانی که این افراد تحت نظر و مراقبت امنیتی هستند، امکان ترور آنها توسط عوامل بیگانه وجود ندارد، اما اگر رها شوند و در اختیار دوست نمایان مکار قرار بگیرند، چه کسی "فتنه ترور" آن ها را مهار خواهد کرد؟
پس بپذیرید که حصر سران فتنه، صیانت از جان آنهاست و کسانی نمی خواهند که آنها زنده بمانند.

اما در انتقاد دوم، ۷ تذکر اهداء می شود که انشاءالله مورد تأمل قرار دهید:
شما به نیش زدن های تلخ و تخریب هنرمندانه منتقدان خود عادت کرده اید و هرچه در برابر غرب تواضع را مراعات می کنید، فریادهایتان را بر سر منتقدان دلنگران و خیرخواهتان بلند تر می کنید؛ مراقب این فرایند هستید!؟ بغض سنگین شما در این جمله علیه کیست: "اگر اطلاعات، تفنگ، سرمایه، سایت، روزنامه و خبرگزاری را یک جا جمع کنیم، ابوذر و سلمان هم فاسد می شوند"! فارغ از توهین عجیب شما به این دو صحابی ممتاز رسالت و امامت، خودتان بیش از دیگران واقفید که این جماعت "پاسدار" جان و مال و ناموس و امنیت و مملکت ما هستند؛ "اطلاعاتشان" مصونیت ماست؛ "تفنگشان" سپربلای ماست؛ "سرمایه شان" امان تمام سرمایه های ایران و ایرانی است؛ "سایت و روزنامه و خبرگزاری شان" با هر اشکال ناشیانه، مانعی برای جنگ روانی دشمنان این مرز و بوم است؛ چرا مسائل را شخصی و کدورت آلود ببینیم؟ من به عنوان یک شهروند و شما به عنوان رئیس جمهور اسلامی ایران، به دلائل آشکار مدیون همین "حافظان بی حفاظ" مملکت هستیم، هرچند منتقد برخی ضعف های انسانی در این جا و آن جا باشیم.

هشت سال مملکت را در برابر خون آشامان غرب و شرق حفظ کردند، تا امروز ما صاحب کشوری آزاده باشیم؛ پس قطعاً نیش و کنایه به این مجموعه، به سود ما نیست.
در مقابل همه اشرار غربی و منطقه ای و عوامل نفوذی آنها، ایران را چنان امن کرده اند تا مسئولین ما در امنیت و آسودگی، "کشور داری" کنند؛ حیف است، کسی از ما به چهره فرزندان مظلوم و فداکار مملکت چنگ بیاندازد.

دولت ما حدود یک سال و نیم است که هرچه توانسته به آمریکا امتیاز داده تا شاید این رژیم مستکبر، به حقوق حقه ملت ایران حرمت بگذارد؛ لیکن این هیولای جنگ طلب که هنوز به تحریم و تحقیر و تهدید ملت ایران ادامه می دهد، طی سی و پنج سال گذشته، تنها و تنها به دلیل ترس از پایداری همین "مجموعه"، پشت دیوار استوار ایران در کشورهای منطقه هنوز مثل گرگ زوزه می کشد. وقتی این "مجموعه" پشتوانه مذاکره کنندگان ما با این دزدان بین المللی است، چقدر باید قدرشناس آنها باشیم؟
اگر سرزمین آباد و آزاد ایران از تیررس آدمکشان حرفه ای "مزدوران انگلیس آمریکا اسرائیل" به نام "داعش" و دیگران در امان است، آیا از برکت همین "مجموعه" جان بر کف ملت ایران نیست؟

امروز همین مجموعه توانسته "مرزهای دفاعی و سنگرهای تسخیر ناپذیر ایران" را هزاران کیلومتر دورتر از تهران بنا سازد؛ آیا حمایت همه جانبه از این مجموعه، راز اقتدار و امنیت مملکت ما نیست؟

"انگلیس آمریکا اسرائیل" یعنی مفسدان روی زمین که خود را معادل کل "جهان" می پندارند، تمام پشتوانه زیاده خواهی خود از ایران و سایر ملل جهان را مدیون نیروی های خشن و جنایت گری هستند که "اطلاعات، تفنگ، سرمایه، سایت، روزنامه و خبرگزاری" های مفسد و جنگ افروزشان، لحظه به لحظه تمام هستی ما را هدف گرفته اند؛ آیا شما کدام نیروی فداکار و جان برکف را برای مهار این جنایت پیشه گان وحشی مهیا کرده اید که به بسیج محرومین و سپاه مظلومین احساس بی نیازی می کنید؟

فقط یک نفر از این مجموعه به نام "حاج قاسم"، توانسته همه قدرت هایی را که دولتمردان جهان را مرعوب خود ساخته اند، مرعوب خود سازد؛ می دانید عظمت این قهرمان "سپاه اسلام" در چیست؟ در تبعیت مخلصانه از نائب امام زمان (عج) و حکیم دوران، امام خامنه ای است؛ آقای رئیس جمهور! تا در کنار این جان برکفان زیر پرچم ولایت فقیه هستید، در برابر دشمنان دین و میهن و ملت خود، احساس تنهایی نخواهید کرد ؛ پس شما هم هرچه فریاد دارید، بر سر آمریکا بزنید! تمام ملت ایران و بسیاری از مسلمانان و مستضعفان جهان همراه شما خواهند بود.

توفیقات روزافزون شما، موجب مزید عزت جمهوری اسلامی و شادمانی پیروان امام خامنه ای درجهان است.
سلام ورحمت خدا بر شما؛ پایدار باشید.

محمدعلی رامین / ۱۹ آذرماه ۱۳۹۳

2773 نمایش

نظر دادن