تاریخ انتشار: چهارشنبه, 28 آبان 1393 ساعت 15:37

یک نماینده: مجلس قطعا به فرهادی رأی اعتماد خواهد داد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: محمد فرهادی گزینه پیشنهادی وزارت علوم به احتمال قریب به یقین از مجلس رای اعتماد خواهد گرفت.

به گزارش آخرین نیوز به نقل از ایسنا، علیرضا منظری توکلی با اشاره به اینکه مجلس بر اساس سه مولفه وزرای پیشنهادی را مورد بررسی قرار می دهد افزود: کارنامه، برنامه و نیز تیم همراهی کننده گزینه پیشنهادی در وزارت خانه، از مولفه های تاثیرگذار در نظر نمایندگان مجلس برای رای اعتماد و یا عدم رای اعتماد به وی است.

وی در خصوص فرهادی، وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت خانه علوم ادامه داد: ایشان با توجه به تجربه وزارتی و تخصصی ای که دارد از کارنامه موفقی برخوردار بوده، ضمن آنکه توان اجرای برنامه ها بر اساس اسناد بالادستی را نیز دارد و چنانچه در مذاکرات وی با مجلس مشخص گردد تیم همراهی کننده اش با فتنه مناسبات و ارتباطی نداشته باشد، قطعا موفق به کسب رای اعتماد از مجلس خواهد شد.

نماینده مردم بافت با بیان اینکه «فرهادی» بحمدلله با فتنه هیچگونه رابطه ای نداشته است اضافه کرد: دکتر فرهادی وزیر دولت اصلاحات بوده و با اینکه به لحاظ گرایش سیاسی اصلاح طلب است اما مجلس قطعا به او رای اعتماد خواهد داد.

منظری توکلی با اشاره به این گفته رییس جمهور که «دانش آشتیانی» را اصولگرایان به من معرفی کردند، پاسخ داد: مطمئنا رییس جمهور محترم دروغ نمی گویند بنابراین تنها می توان گفت که بخشی از اصولگرایان که اقدام به این کار کرده اند دقت کافی را در معرفی دکتر دانش آشتیانی، اعمال نکرده اند.

993 نمایش

نظر دادن