تاریخ انتشار: چهارشنبه, 15 مرداد 1393 ساعت 11:16

اتفاق عجیب در انتخابی شطرنج ملی +عکس

در جریان مسابقات سراسری آزاد شطرنج کشور اتفاقات عجیبی رخ داد که پای پلیس هم به محل برگزاری مسابقات باز شد.

خبرگزاری فارس: مسابقات سراسری آزاد شطرنج کشور و انتخابی تیم ملی در هتل ثامن مشهد و با حضور 334 شطرنج‌باز در رده‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان جریان دارد؛ این مسابقات از 12 مرداد ماه آغاز شده است و تا 19 مرداد ماه ادامه خواهد داشت، اما در روز سوم این مسابقات اتفاق عجیبی رخ داد و کار به درگیری کشید.

عصر روز سوم این مسابقات یکی از شرکت کنندگان که به گفته شاهدان وضعیت روحی مناسبی نداشت پس از اینکه مقابل حریفش شکست خورد با مسئولان برگزاری رقابت‌ها درگیر شد و قصد بر هم زدن مسابقات را داشت. مسئولان از وی خواستند تا محل برگزاری بازی‌ها را ترک کند، اما وی حاضر به انجام این کار نمی‌شد تا اینکه مسئولان با پلیس 110 تماس گرفتند.

پنج مامور نیروی انتظامی به محل مسابقات می‌آیند، اما شطرنج‌باز 32 ساله با یکی از آنها هم درگیر می‌شود و به ماموران فحاشی می‌کند. ماموران هم برای اینکه بتوانند با وی برخورد کنند از اسپری اشک‌آور فلفل استفاده کردند که این کار موجب می‌شود تا 15 نفر از افرادی که در آن حوالی هستند دچار حالت تهوع شدند.

این ماجرا موجب شد تا مسابقات در روز سوم نیمه‌کاره رها شود و خانواده‌ها، فرزندان‌شان را از محل برگزاری مسابقات خارج کنند. فرد مذکور را هم با وانت به کلانتری بردند!

* عکس‌هایی از این اتفاق را در زیر می‌بینید:

اتفاق عجیب در انتخابی شطرنج ملی +عکس

اتفاق عجیب در انتخابی شطرنج ملی +عکس

اتفاق عجیب در انتخابی شطرنج ملی +عکس

اتفاق عجیب در انتخابی شطرنج ملی +عکس

2493 نمایش

نظر دادن