تاریخ انتشار: یکشنبه, 01 تیر 1393 ساعت 19:00

دستور توقف پخش یک مجموعه محصول صدا و سیما!

عزت الله ضرغامی نسبت به بی محتوا بودن و به درازا کشاندن فیلم معترض بوده و دستور داده است که اگر مشکل این فیلم با بازتدوین حل نمی شود، جلوی پخش آن از همین ابتدا گرفته شود.

به گزارش نکات؛ رئیس سازمان صدا و سیما بعد از مشاهده آخرین قسمت پخش شده از مجموعه تلویزیونی ستایش که جمعه گذشته از شبکه سوم سیما به نمایش درآمد، با ابراز گلایه از کیفیت پایین ساخت این مجموعه، خواستار توقف یا بازتدوین این مجموعه شده است.

یک اتفاق نادر: ضرغامی دستور توقف پخش یک مجموعه محصول صدا و سیما را داد!

این گزارش حاکی از آن است که عزت الله ضرغامی نسبت به بی محتوا بودن و به درازا کشاندن فیلم معترض بوده و دستور داده است که اگر مشکل این فیلم با بازتدوین حل نمی شود، جلوی پخش آن از همین ابتدا گرفته شود تا تهیه کنندگان متوجه شوند که هر چیزی را نباید برای پخش تحویل صدا و سیما دهند.

مجموعه تلویزیونی ستایش یکی از مجموعه‌های تلویزیونی است که با کارگردانی سعید سلطانی و با ایفای نقش بازیگرانی چون داریوش ارجمند، جمشید مشایخی، محمود عزیزی، زهرا سعیدی، شیوا خنیاگر، نرگس محمدی، مهدی پاکدل، مهدی سلوکی، سیما تیر انداز، رامسین کبریتی و ... جمعه شب‌ها روی آنتن شبکهٔ سه سیمای جمهوری اسلامی ایران می‌رود.

پخش سری اول این مجموعه از جمعه ۱۲ آذر ماه ۱۳۸۹ آغاز شد و در ۶ آبان ۱۳۹۰ به پایان رسید. پس از پخش ۴۴ قسمت از این مجموعه، پخش سری دوم این مجموعه از جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۲ آغاز گردید و همچنان ادامه دارد.

1478 نمایش

نظر دادن