تاریخ انتشار: یکشنبه, 08 ارديبهشت 1392 ساعت 22:05

واکنش حداد به شایعه ارتباطش با فرح پهلوی و اقامت فرزندش در آمریکا

به گزارش آخرین ، غلامعلی حداد عادل کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز در جمع  دانشجویان در دانشگاه علم و صنعت در پاسخ به سوال دانشجویی که از وی پرسید بیوگرافی از سوابق خودتان قبل از انقلاب و بعد از آن را بفرمایید و اینکه چرا برای حضور در صحنه انتخابات کردید، بفرمایید و سوابق اجرایی شما چگونه است، گفت: مدعی نیستم که از همه جهات بر همه افرادی که داوطلب شده اند بهتر هستم اما مقدار کمی تجربه دارم که آن را عرض می کنم.

وی با اشاره سابقه تدریس خود در دانشگاه از سال 1345 اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب با توصیه شهید مطهری به صدا و سیما رفتم و اوایل اسفند 57 نیز معاون وزیر ارشاد و در همان سال عضو شورای مرکزی حزب جمهوری شدم.

حداد در بیان سوابق خود تصریح کرد: بعد از گذشت 9 ماه که در وزارت ارشاد بودم در آذر 58 دوباره به صداوسیما رفتم و عضو شورای 5 نفره صدا و سیما بودم و بعد از آن نیز به آموزش و پرورش رفتم و مسوول برنامه ریزی و آموزش این وزارتخانه شدم.

عضو ائتلاف برای پیشرفت با اشاره به سابقه خود در فرهنگستان هنر گفت: از سال 76 احساس کردم که باید کمی سیاسی تر شوم به همین خاطر وارد مجلس شدم و تا امروز نیز نماینده مجلس هستم.

وی در بیان سوابق اجرایی خود به تالیف،  چاپ و توزیع چندین میلیون کتاب در سال های جنگ اشاره کرد و گفت: علاوه بر آن ریاست مجلس و عضویتم در مجمع تشخیص نظام نیز جزو سوابق اجرایی ام است.

وی در پاسح به سوالی در خصوص اقامت فرزندش در آمریکا و شایعاتی مبنی بر ارتباطش پیش از انقلاب با دفتر فرح گفت: بحث ارتباط بنده با فرح و دفترش تهمت هایی است که سروش مطرح می کند و دلایل سیاسی دارد. بنده به وی گفتم اگر دلیلی مبنی بر این ارتباط دارد مطرح کند. اگر من چنین سابقه ای داشتم هیچگاه در ابتدای انقلاب عضو حزب جمهوری اسلامی نمی شدم.

حداد خاطر نشان کرد: بنده حتی یک روز هم در انجمن شاهنشاهی فلسفه عضو نبودم و تدریسی نداشتم.

کاندیدای ریاست جمهوری در خصوص فرزندان خود نیز افزود: یک پسر دارم به اسم فریدالدین حداد عادل که سیاسیون شما آن را می شناسند. سه فرزند دختر هم دارم که یکی phd خود را در رشته نانو از ژاپن گرفته است. البته سه سال در آمریکا زندگی کرد اما چون فرزند بنده و ایرانی بود امکان ادامه تحصیل و پیدا کردن شغل برایش فراهم نشد. دختر دومم دو مدرک فوق لیسانس دارد، سومی نیز فوق لیسانس فلسفه از دانشگاه تهران دارد و به این خاطر که شوهرش متولد آمریکا و خواهرزاده شهید وزوایی است مدتی را در آنجا سکونت کرد و درحال حاضر تمام فرزندان من در ایران سکونت دارند.

21965 نمایش

نظر دادن