تاریخ انتشار: شنبه, 06 آذر 1395 ساعت 15:37

مراسم سوگواری رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام حسن و امام رضا (ع) با حضور روحانی و اعضای هیات دولت + تصاویر

مراسم سوگواری رحلت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و علی ابن موسی الرضا(ع) روز شنبه با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری و اعضای هیات دولت، در دفتر رییس جمهور برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، در این مراسم معنوی که جمعی از وزرا و معاونین رییس جمهور، مدیران و کارکنان دفتر و نهاد ریاست جمهوری حضور داشتند ، پس از مرثیه‌سرایی یکی از مداحان اهل بیت (ع) در ماتم پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) و شهادت امام حسن(ع) و امام رضا(ع)، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی طباطبایی استاد اخلاق و از پیشگامان مبارزات ضداستعماری و ضداستبدادی، سخنرانی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی با تشریح تحولات سال یازدهم هجری قمری؛ سال رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام(ص)، محور سخنان خود را به بحث ظاهر و باطن قضایا در زندگی اجتماعی از دیدگاه نبی مکرم اسلام اختصاص داد .

وی با تاکید برضرورت خدمت رسانی به مردم، خطاب به همگان و بویژه اعضای دولت گفت: همه باید به هر میزان که می توانند کار و تلاش کنند و بدانند خداوند کمک می کند و مردم از زحمات و تلاش ها که منجر به حل بسیاری از مشکلات شده است، آگاهند.

در پایان این مراسم، نماز ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام و المسلمین دکتر روحانی اقامه شد.

           

1163 نمایش

نظر دادن