تاریخ انتشار: پنج شنبه, 20 آبان 1395 ساعت 08:19

هجوم ایرانی‌ها به اینستاگرام ترامپ و کلینتون: از خواستگاری دختر ترامپ تا دلداری هیلاری!

با مشخص شدن نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، کاربران ایرانی به صفحه اینستاگرام دو نامزد برنده و بازنده انتخابات هجوم بردند.

به گزارش آخرین نیوز، مدت‌هاست که اینستاگرام به محلی برای حضور دسته‌جمعی ایرانیان به صفحات مشاهیر شده است. روز گذشته نیز هزاران کاربر ایرانی در صفحه دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون صدها کامنت مرتبط و نامرتبط گذاشتند.

یک پسر جوان ایرانی، خطاب به ترامپ نوشته: "ترامپ دخترت شوهر نمیخاد؟ بگو مهندسی شیمی داره میشه پولم که تو داری حله دیگه".

کاربر دیگری نیز به ترامپ قول داده "دوماد خوبی" باشد. به نظر می‌رسد اینگونه کامنت‌ها اشاره غیرمستقیمی به "بهروز والاناهید" داماد ایرانی جان کری، وزیر امور خارجه دولت اوباما باشد، که گفته می‌شود نقش بسیار پررنگی در رویکرد دوستانه پدر همسرش نسبت به ایران داشته است.

دونالد ترامپ دو دختر به نام‌های ایوانکا و تیفانی دارد و دختر اول او با جارد کوشنر، صاحب روزنامه نیویورک آبزرور ازدواج کرده است.

از سوی دیگر، صفحه هیلاری کلینتون نامزد شکست خورده انتخابات نیز از نظرات کاربران ایرانی بی‌نصیب نماند.

 

یکی از کاربران ایرانی در کامنتی، نوشته:"تازه اول بدبختیه، باید بری خونه ظرفا رو بشوری"، و کاربر دیگری نیز خطاب به هیلاری گفته:"عیب نداره حاج خانوم ایشالا 4 سال دیگه".

در میان تعداد بی‌شمار این کامنت‌ها، برخی از ایرانیان نیز به کلینتون دلداری داده‌اند؛ یکی از اين کاربران نوشته: " هر شکست مقدمه یه پیروزیه".

موضوع نظردهی کاربران ایرانی در اینستاگرام بارها و بارها خبرساز شده است. پیش از این نیز صفحات باراک اوباما، فدراسیون جهانی وزنه‌برداری، لیونل مسی، کریستیانو رونالدو، دوست دختر کریستیانو رونالدو، لاگاتزتا دلو اسپورت روزنامه شهیر ایتالیایی، دیمیتری پایت فوتبالیست فرانسوی، کارلوس کی‌روش و ده‌ها صفحه دیگر نیز مکانی برای کامنت نویسی مثبت و یا منفی شد.

حجم حضور کاربران ایرانی در صفحات اینستاگرام مشاهیر که گاهی به صورت حمله دسته جمعی بوده به نحوی است که بارها از سوی رسانه‌ها معتبر جهان پوشش داده شده و در یک مورد نادر، اعتراض "عادل فردوسی‌پور" مجری مشهور ایرانی را در برنامه نود نیز برانگیخت.

12136 نمایش

نظر دادن