تاریخ انتشار: چهارشنبه, 03 شهریور 1395 ساعت 11:05

توهین مجدد امام جمعه مشهد به رییس جمهور و جنتی؟

به گزارش ۲۴، در فایل صوتی منتشر شده از گفتگوی تلفنی یک خانم با معاون فرهنگی دفتر امام جمعه مشهد، اهانت های بسیاری به مسئولان کشور بیان شده است.

در این فایل صوتی که به عنوان گفتگوی خبرنگار شبکه من و تو با دفتر آیت الله علم الهدی در شبکه های اجتماعی منتشر شده، معاون فرهنگی امام جمعه مشهد، با توهین به رییس جمهور، او را منتخب ملت نمی داند، او را مسلمان نمی داند و با عباراتی سخیف دکتر روحانی را خطاب می کند و او را مسئول بی قانونی در کشور می داند.

این فرد همچنین علی جنتی را وزیری غیر مسئول و غیر متعهد خطاب می کند و میگوید: از وزیری که زائر امام رضا(ع) را گردشگر معرفی می کند اصلا توقعی نداریم!

او همچنین با لعنت کردن رییس دولت اصلاحات، از او به عنولن فردی که سنگ بنای موسیقی لهو و لعب را در کشور پایه گذاشت یاد می کند.

در این فایل صوتی، معاون فرهنگی امام جمعه مشهد با اشاره به اینکه در قرآن، حرفی از کنسرت نیست آن را اساسا نوعی بی بند و باری عنوان می کند.

شایان ذکر است دفتر امام جمعه مشهد این گفتگو را تکذیب کرده و در پیامی آورده است: در توضیح کذب بودن این مصاحبه باید گفت که اصلا دفتر نمایندگی ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد دارای ساختار سازمانی که در آن «معاون فرهنگی» یا «هر معاونت دیگری» قرار داشته باشد، نیست.

3421 نمایش

نظر دادن