تاریخ انتشار: یکشنبه, 04 بهمن 1394 ساعت 17:30

فردا؛ اعلام نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان خبرگان

بر اساس این گزارش، آزمون کتبی داوطلبان روز سه‌شنبه 15 دی برگزار شد و آزمون شفاهی نیز که مرحله دوم آزمون محسوب می‌شد، برای پذیرفته شدگان مرحله کتبی توسط آیت‌الله شب‌زنده‌دار و آیت‌الله مدرسی یزدی انجام گرفت.

نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان کاندیداتوری در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان فردا دوشنبه پنجم بهمن اعلام می‌شود.

آزمون کتبی داوطلبان روز سه‌شنبه 15 دی برگزار شد و آزمون شفاهی نیز که مرحله دوم آزمون محسوب می‌شد، برای پذیرفته شدگان مرحله کتبی توسط آیت‌الله شب‌زنده‌دار و آیت‌الله مدرسی یزدی انجام گرفت.

پیش از این، نجات‌الله ابراهیمیان سخنگوی شورای نگهبان شرکت نکردن در آزمون عملی خبرگان توسط داوطلبان این دوره از انتخابات را به منزله انصراف از کاندیداتوری ندانست و گفت: شرکت نکردن هر کدام از کاندیداها در آزمون علمی اجتهاد خبرگان رهبری که امروز برای داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری برگزار شد، انصراف از کاندیداتوری آنها تلقی نمی‌شود.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا شرکت نکردن در آزمون خبرگان به معنی رد صلاحیت است یا خیر؟ گفت: بنا بر اعلام نظر آیت الله مومن عضو فقهای مجلس خبرگان رهبری، ممکن است در ادامه بررسی صلاحیت ها، داوطلبی که در آزمون شرکت نکرده است، شرایط اجتهادش محرز شود و بتواند در ادامه مسیر انتخابات حضور داشته باشد.

http://www.akharinnews.com/images/banners/1920897.jpg

989 نمایش

نظر دادن