تاریخ انتشار: دوشنبه, 20 بهمن 1393 ساعت 19:00

خودکشی پس از قتل با اسلحه شکاری

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان از خودکشی جوانی پس از قتل یکی ازبستگانش با اسلحه شکاری خبر داد.

سرهنگ رحمتی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ چندی‌ پیش ماموران پلیس آگاهی شهرستان خرمدره از وقوع حادثه تیراندازی مطلع شده و پس از اطلاع از این حادثه به محل حادثه واقع در خیابان جانبازان شهرستان خرمدره اعزام شدند.

وی افزود:‌ پس از حضور ماموران در محل مشخص شد که جوانی 27 ساله به نام «ک - ع» با مراجعه به مغازه خواربارفروشی یکی از بستگانش به نام «م – ع» 23 ساله او را با اسلحه شکاری از ناحیه شکم مورد هدف قرار داده است.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با بیان اینکه ضارب پس از این اقدام با این سلاح شکاری اقدام به خود زنی کرده و خود نیز در محل حادثه جانش را از دست داده بود، گفت، خاطر نشان کرد : مضروب نیز که برای مداوا به بیمارستان منتقل شده بود به علت شدت جراحات وارده جانش را از دست داد.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با بیان اینکه در این خصوص پرونده تشکیل و موضوع تحت رسیدگی است، گفت: نگهداری سلاح مانند ماری است در آستین که هر لحظه ممکن است صاحبش را به هلاکت برساند.

وی به افزاد توصیه کرد که اختلافات خود را به صورت منطقی حل و فصل کرده و از مشاجره و درگیری پرهیز کنند و سعی کنند در این امر از مشاوران و متخصصان استفاده کنند.

1040 نمایش

نظر دادن