تاریخ انتشار: شنبه, 23 شهریور 1392 ساعت 19:27

دلخوش مشاور نوبخت در امور مجلس شد

آخرین نيوز: محدباقر نوبخت در حکمی سید کاظم دلخوش، نماینده سابق صومعه‌سرا، را به سمت مشاور خود در امور مجلس و مجامع منصوب کرد.

دلخوش مشاور نوبخت در امور مجلس شد

به گزارش آخرین نیوز، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی دولت یازدهم دلخوش را به عنوان مشاور در امور مجلس و مجامع این معاونت انتخاب کرد.

در این حکم آمده است:

" بسمه‌تعالی

برادر ارجمند جناب آقای سیدکاظم دلخوش

سلام‌علیکم، با عنایت به سوابق ارزشمند اجرایی و تقنینی حضرت‌عالی، بدینوسیله به سمت مشاور این معاونت در امور مجالس و مجامع منصوب می‌شوید.

در این راستا، انتظار می‌رود ضمن برقراری تعامل شایسته با نمایندگان مجلس و ساماندهی امور مجامع مرتبط به ویژّ مجمع سازمان هدفمندی‌یارانه‌ها و دبیرخانه صندوق توسعه ملی به نحو مناسب برنامه ریزی و اقدام کنید.

سیدکاظم دلخوش، که به عنوان شاعر مجلس نام گرفته است، پیش از این عضو هیات عامل و معاون نظارت بیمه مرکزی را برعهده داشت و در دو دوره هفتم و هشتم مجلس نماینده مردم صومعه‌سرا در خانه ملت و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بود و در این دوران عضو هیات رییسه کمیسیون اصل 44 قانون اساسی، کمیسیون ویژه هدفمندی یارانه‌ها و فراکسیون‌های مختلف بود و در مجلس نهم نیز از سوی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی به عنوان عضو هیأت بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین انتخاب شده و همچنان عضو این هیات است."

1599 نمایش

نظر دادن