تاریخ انتشار: دوشنبه, 02 اسفند 1395 ساعت 15:23

دختر، پدرش را کشت +عکس

زن تنها پس از ۵ ساعت درگیری با پدرش، دست به جنایت خونینی در غرب تهران زد. تحقیقات درباره علت وقوع این حادثه از سوی کاراگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه دارد.

به گزارش آخرین نیوز از پلیس آگاهی تهران بزرگ، عقربه ها ساعت ١٩ یکشنبه نخستین روز اسفند ماه سال جاری را نشان می داد که پس از ٥٥ ساعت صدای درگیری و بحث دختر و پدر در شهرک گلستان به طرز مرموزی پایان گرفت.

لحظاتی بعد همسایه ها برای بررسی موضوع به در خانه طبقه اول ساختمان رفتند که با جسد غرق خون پدر خانواده روبرو شدند و خیلی زود ماجرای این جنایت خونین به ماموران کلانتری ١٤١ شهرک گلستان مخابره شد.

ماموران با حضور در محل بازپرس ویژه قتل و ماموران اداره ١٠ پلیس آگاهی تهران را در جریان این جنایت خونین قرار دادند.

بدین ترتیب تیمی از گارآگاهان پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس ایلخانی از شعبه هشتم دادسرای امور جنایی پای در محل جنایت به آدرس شهرک گلستان. بلوار کاج، سروستان یکم حرکت کردند.

کارآگاهان در صحنه جرم با جسد مرد ٧٤ ساله ای روبرو شدند که از ناحیه گردن و دیگر اعضای بدنش هدف ضربات چاقو قرار گرفته بود و بررسی ها نشان از آن داشت که دختر خانواده عامل این جنایت است.

تحقیقات پلیسی از همسایه ها نشان از آن داشت که صدای درگیری بین دختر و پدر از ساعت ۳ بعد از ظهر به گوش رسیده و ساعت ۷ عصر این سرو صداها پایان گرفته است و در ادامه کاوش های پلیسی مشخص شد که شبنم از همسرش جدا شده و مدتی است که با پدرش زندگی می کند.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر، افزود: شبنم ٤٥ ساله که در محل جنایت حضور داشت در حالیکه شوکه شده بود در همان ابتدا به قتل پدرش اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ادامه داد: شبنم در نخستین بازجویی ها به خاطر شرایط روحی سختی که دارد خیلی کوتاه ادعا کرد که پدرش از او درخواست پول کرده و درگیری آنها به خاطر پول بوده است.

زن جوان برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس ایلخانی در اختیار ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار دارد.

2828 نمایش

نظر دادن