تاریخ انتشار: چهارشنبه, 29 دی 1395 ساعت 12:43

آورده مردمی در مسکن مهر ۱۰ میلیون کم شد

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: از هفته آینده پرداخت تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی مسکن مهر به پروژه‌ها تزریق می‌شود و این افزایش 10 میلیون وام، مبلغ آورده مردمی را کاهش می‌دهد.

میزان نوشت:

سعید غفوری در برنامه روی خط خبر شبکه خبر با اشاره به اینکه امیدواریم تحویل واحدهای مسکن مهر با تزریق تسهیلات 40 میلیون تومانی مسکن مهر سرعت بیشتر و بهتری به خود بگیرد، گفت: جلسات هماهنگی برای پرداخت تسیهیلات 40 میلیونی مسکن مهر متشکل از تیمی از وزارت راه و شهرسازی، شرکت عمران شهرهای جدید و بانک مسکن انجام شده و امیدواریم که از هفته آینده تزریق تسهیلات 40 میلیونی مسکن مهر به پروژه‌ها آغاز شود.

غفوری با اشاره به اینکه اعتقادی به افتتاح واحدهای مسکن مهر ندارد بلکه تحویل واحدها بهترین روش برای سرعت دادن افتتاح واحدهای مسکن مهر است، گفت: ما افتتاح واحدهای مسکن مهر را نخواهیم داشت.تلاش ما تحویل واحد به واحد و بلوک به بلوک است بنابراین تحویل واحدهای مسکن مهر در فاز 8 آغاز و پس از آن به سراغ واحدهای مسکن مهر در فاز 5 سپس فاز 11 و فاز 9 قدیم خواهیم رفت.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس ادامه داد: تلاش خواهیم کرد به صورت شبانه روزی کار تکمیل پروژه‌ها را از اوایل اسفندماه سال جاری به صورت شبانه روزی و 24 ساعته ادامه دهیم تا به دستورات رئیس جمهور که همانا تحویل هرچه سریعتر واحدهای مسکن مهر است، عمل کنیم.

713 نمایش

نظر دادن