تاریخ انتشار: شنبه, 22 آبان 1395 ساعت 10:09

جزییات گروگان‌ گیری خبرساز در شوشتر

یک مجرم سابقه دار که تحت تعقیب نیروهای انتظامی قرار داشت با وارد شدن به یک اتوبوس در مسیر ملاثانی به شوشتر از توابع استان خوزستان سرنشینان آن را گروگان گرفت.

خبرگزاری میزان: یک مجرم سابقه دار که تحت تعقیب نیروهای انتظامی قرار داشت با وارد شدن به یک اتوبوس در مسیر ملاثانی به شوشتر از توابع استان خوزستان سرنشینان آن را گروگان گرفت.

بلافاصله پس از این حادثه با حضور ماموران انتظامی و یگان ویژه ناجا فرد گروگانگیر به آزادی سرنشینان اتوبوس اقدام کرد و هیچ تلفاتی در پی نداشته باشد.

گروگانگیر تقاضای گفت‌وگو با مقامات قضایی را داشت و برای رسیدن به این خواسته راننده اتوبوس و فردی دیگر را در محل نگه داشته بود.

یک منبع آگاه که در محل حادثه حضور داشت از پایان این گروگانگیری خبر داد و گفت: دو مجروح حادثه روانه بیمارستان شدند و حال آن‌ها مساعد است.

وی با بیان اینکه گروگانگیر انگیزه قومیتی، سیاسی و امنیتی نداشته است، افزود: این فرد که سابقه اعتیاد به مواد مخدر دارد، روز گذشته مرتکب دو سرقت مسلحانه در شهرستان ملاثانی شده بود و تعادل روحی و روانی نیز ندارد.

این منبع آگاه با بیان اینکه متهم در سرقت‌های مسلحانه از خودروها انگیزه خاصی نداشته است و پس از سرقت خودروها را رها می‌کرده، تصریح کرد: متهم با تضمین مقامات قضایی به آزادی گروگان‌ها اقدام کرد؛ اما بلافاصله تحت تعقیب قضایی قرار گرفته است.

گفتنی است به دلیل بسته شدن خیابان‌های منتهی به محل حادثه برخی افراد سودجو با انتشار پیامی از درگیری با گروهك هاي تروريستي در ملاثانی خبر داده بودند که اساسا چنین شایعه‌ای صحت ندارد و انتشار این دست پیام ها توسط معاندین برای تحت تاثیر قرار دادن آرامش و امنیت استان خوزستان در ایام کنگره عظیم اربعین است.

1036 نمایش

نظر دادن